3 начина да получите по-добро клиентско обслужване
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
В днешно време все по-голяма част от обслужването се автоматизира и грижата за клиентите се измества върху машините. Случвало ли Ви се е да искате да разговаряте със служител, а да се губите в обясненията на автоматичното меню? За това става дума. Ако искате да получите точно онова, което Ви трябва от обслужващия персонал, ето какво можете да направите.
2. Погрижете се за комуникационните си умения. Ако искате да получите помощ за нещо, трябва да знаете как да я поискате. Няма да имате особен резултат нито ако се оплаквате, нито ако крещите, нито ако говорите неясно и объркано и искате невъзможното. Обяснете ясно, кратко, без да се гневите какъв е проблемът и поискайте решение в рамките на постижимото.
3. Свържете се с подходящия човек. Не можете да искате от служителя, който сравнява адреса на практата Ви, да Ви обясни как да си сглобите мебелите, например. Дори и да работи в мебелна фирма. Трябва да се обърнете точно към човека, който може да Ви помогне, иначе не можете да очаквате какъвто и да било резултат. Пък и така ще си спестите загубеното в прехвърляне на разговорите време.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bgКак да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
от Biznesidei.bgЗащо е важно да показвате благодарността си на клиентите
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари