4 евтини маркетингови трика, които трябва да опитате
6978
0
07 Май. 2014
Маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Въпреки, че някои маркетингови кампании може да отежнят бюджета на малката фирма, не всяка от тях изисква големи вложения.
Има различни видове кампании в рекламата и маркетинга, които излизат доста по-евтино и затован е са за пренебрегване. За да намалите необходимостта от висок маркетингов бюджет, възползвайте се от следните 4 предложения за по-евтино рекламиране:
-
Маркетинг в социалните мрежи. Повече от ¾ от възрастните между 30 и 49 години използват социалните мрежи. Тъй като тези хора представят голяма част от онези, които пазаруват, малкият бизнес трябва да се увери, че използва възможностите на социалните мрежи, да достигне до тези клиенти. Най-популярен у нас е Фейсбук, затова не можете да си позволите да липсвате там.
-
Т.нар. Guerilla маркетинг. Тази тактика обикновено е най-ефективна сред по-младата аудитория. Тя се фокусира върху нетрадиционните методи за популяризиране на марката, използвайки различни „послания”. Използвайки минимални ресурси, тази тактика се доказва като ефективна при директните продажби и разширяване на информираността за марката. Интерактивността на този тип маркетинг помага и за изграждане на комуникативно впечатление, което клиентите да запомнят за бъдеще. В този маркетинг можете да използвате улично изкуство (графити), стикери и какво ли още не. Важното е да развихрите въображението си.
-
Препоръки. Това е най-ефективният вид маркетинг. Можете да поставите мостри от продуктите си на популярни и посещавани места, като самото поставяне на продуктите там действа като препоръка в тяхна полза пред клиентите. Така и ще изградите по-голяма популярност за марката си и ще се възползвате от трафика на популярните дестинации.
- Посетете търговски изложения. Да, те излизат малко по-скъпо, но оказват много положително влияние, ако успеете да ангажирате хората така, че те да запомнят общуването помежду Ви. Използвайте креативността си не за създаване на величествени и сложни инсталации, а за по-интересно и интерактивно общуване с посетителите на изложението. Така те ще запомнят и Вас, и марката, и продуктите Ви. А и няма да се вкарвате в излишни разходи.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари