Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 тенденции при избирането на име за стартираща фирма

от
16465 0 13 Март. 2013
Маркетинг

4 тенденции при избирането на име за стартираща фирма
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Има много технически стратегии, които да използвате, когато избирате има на своя стартиращ бизнес, а можете и лесно да разгледате Търговския регистър или рекламите във вестниците, за да добиете представа за тенденциите в избирането на име на компаниите.

Независимо от това, не можете да вземете решението за избор на име на фирмата си, лесно или без внимателно обмисляне. То е критично важно, тъй като представя дейността Ви на клиентите, има маркетигнгово и PR влияние, ще се появява навсякъде, където се появява и Вашия продукт.
Изборът на наименовани е голямо решение.
Затова Ви предлагаме 5-те най-популярни тенденции в наименоването на стартиращи фирми.
1. Истински думи. Можете да вземете пример от Yahoo, Apple,  Amazon, Twitter, всяко едно от тези имена има собствено значение. Можете да се възползвате от този подход, защото е забавен, лесен и може да бъде доста вфективен. Можете да обмислите и такова реално име, което да бъде съобразено с рекламната кампания, която сте избрали за своя продукт. Недостатъци на този подход са вероятността името да бъде объркващо, опасността да изберете погрешното име не е малка, а и често се оказва, че повечето имена на фирми от реални думи са вече заети.
2. Неправилно изписани думи. Разбира се, сигурни сме, че сте наясно с правописа, но да използвате неправилно написана дума изглежда интересно и нестандартно. Можете да обмислите следните примери: Tumblr (Tumbler), Google (Gogol), flickr (flicker)
Имайте предвид, че неправилно изписаната дума се откроява по-лесно, а и може да Ви помогне по-лесно да си изберете домейн. Недостатък е, че могат да бъдат объркващи или трудни за запомняне, което ще затрудни и клиентите в откриването на бизнеса Ви онлайн.
3. Инициали и акроними
Можете да използвате подобна техника, нейни почитатели са например IBM. Предиство на подгода е, че се избягват дългите обстоятелствени имена, колкото и добре да описват името на фирмата Ви, ще улесни запомнянето й от страна на бизнес партньорите и клиентите.

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук


Недостатък е, че акронимите не трябва да бъдат по-дълги от 3 символа, иначе качествата им може да се превърнат в недостатъци.
4. Измислени думи. Като Скайп, например. Тези имена може също да са запабни, успешни и лесно запомнящи се, а и няма да имате големи проблеми с регистрацията на фирма и избор на домейн. Подобен похват позволява широка креативност и една измислена дума може да се окаже много интересна и интригуваща за клиентите. Недостатък е, че липсата на значение може да доведе до объркване у клиентите, а ако името е тървде абстракртно може лесно да бъде забравено, считрано за глупаво и смешно и пр.

Tags: фирмаиме на фирмамаркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.