7 силни инструмента за убеждаване
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
Почти всеки предприемач е усещал приятното чувство, когато му хрумне брилянта идея, която да помогне на бизнеса му да се развие и да печели повече. Вероятно това, което пречи на реализирането на тази идея да премине от ниво концепция към ниво реализация, е убедителността, с които за тази идея се търси инвестиране и с която тя е изведена на пазара.
1. Бъдете ясни и кратки. Колкото повече се стараете да убедите хората, които ще Ви финансират, и тези, които ще купуват от Вас, толкова повече ще изглежда, че се опитвате да убедите себе си.
2. Пропуснете излишната информация. Когато презентирате продукта си, бъдете директни и запомнете: колкото по-несигурни сте за следващото, което трябва да кажете, толкова по-бавно и с повече паузи трябва да говорите. Не пълнете речта си с излишни обяснения.
3. Когато имате печеливша идея, не можете да се извинявате. Не можете да кажете на аудиторията, колко сте наясно, че е виждала подобно нещо и преди, но много искате да я запозанете със своята идея. Независимо дали хората са виждали подобно нещо по-рано, те не са виждали Вашата идея. Трябва да имате увереността, че няма нужда да предупреждавате и да се извинявате. Имате ли страхотна идея, тя трябва да бъде чута.
4. Бъдете уверени. Дори с риск да изглеждате арогантни. Не използвайте думи като „сякаш”, „до известна степен”, „може би”. Заявете директно какво ще правите, как ще го правите, какво очаквате. Никой няма да поиска да инвестира в продукта Ви или да си го купи, ако не сте уверени в него.
5. Визуализирайте успеха. Помогнете на инвеститорите, на колегите или своите подчинени да видят как би изглеждал успехът, който планирате. Трябва да изградите ясна и визуална картина на това как ще изглеждат положителните резултати от идеята Ви.
6. Започнете с най-добрите качества на идеята си. Така ще спечелите вниманието на своята аудитория и тя ще Ви изслуша. Не се изкушавайте да кажете най-доброто накрая, защото тогава може никой да не Ви слуша.
7. Имайте своя стратегия и план, но и се опитайте да предвидите стратегията и плана на хората, пред които ще представите идеята си. Подгответе се за въпроси, скептично отношение, съмнения и всичко останало, което считате, че идеята Ви може да предизвика като ответна реакция. И си оформете стил на поведение и реакция.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bgЗащо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bg3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари