Как да кажете „Ние сме най-добрите” без всъщност да го казвате
17177
0
20 Март. 2014
Маркетинг
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Саморекламата често се оказва много важна за популяризирането на една марка. Без малко натякване, че сте най-добрите, няма как сами да повярвате в това, а така няма да повярват и други.
Затова се запознайте със стъпките, които ще Ви помогнат да оформите стратегия на самореклама и да кажете на всички, че Вие сте най-добрите без всъщност да го казвате.
1. Определете какво сте направили и в какво сте добри. Опишете постиженията си, включително онези, за които сте работили изключително усилено, а не Ви се струват особено велики. Това е картата на личното Ви представяне и тя илюстрира колко далече сте стигнали и какво можете да промотирате. Скромността може и да краси човека, но не помага на фирмите и марките. Празнувайте своите постижения – все пак сте хвърлили толкова труд за тях.
2. Упражнявайте комуникативните си умения. Има много начини да убедите хората, че сте най-добрите без да го казвате. Да рекламирате с неагресивен тон, да бъдете ентусиазирани от това, което правите, и това да личи от рекламата Ви, да демонстрирате колко труд сте вложили ще даде резутлат. Хората реагират на ентусиазма, не на празните обещания.
3. Кажете на всички. Ако сте работили 16 часа дневно за изграждането на печеливш бизнес, не мислите ли, че имате правото да го кажете на всички? Започнете с това кои сте вие и какво сте направили. Ако стартирате един разговор със „Здравейте, аз правя това” ще си осигурите нови възможности. Така за няколко минути хората ще разберат колко обичате работата си, какво сте постигнали в нея до момента и как можете да помогнете и на тях.
4. Бъдете готови да докажете това, което твърдите. Слд като обясните на всички какво правите и за какво се бори марката Ви, трябва да дадете ясни доказателства. Хората ще го изискат от Вас. Затова поддържайте информацията на сайта и страниците си в социалните мрежи актуална. Например, ако се занимавате с маркетинг в социалните мрежи, а нямате профил в Google+, това е лош знак.
5. Бъдете креативни. Докажете, че се отличавате от тъплата и се промотирайте по необичаен начин.
6. Бъдете щедри. Окуражавайте и другите, които се справят добре в работата си и предложете своята помощ на тези, които я търсят. Развийте общност около своята работа и дайте част от времето си на нея, защото щедростта е нещо, което се запомня и оценява.
Прост пример: Джейми Оливър, един от най-популярните готвачи в днешно време, споделя с всеки, който би го изслушал, тайните от кухнята си. Това кара и хората да инвестират в начинанията му, защото той е отдаден и на начинанията си, и на хората.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари