от Пламен Иванов
6561
22 Април. 2014
Маркетинг
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
Оценка на потребителя
Важността при обновяването на сайта се крие в това, че обнвяватонето на съдържанието е важно за откриваемостта Ви в търсачките. Вярно е, че постоянстването в публикуването на нова информация и съдържание може да увеличи оптимизацията Ви в интернет търсачките, но честно казано за много фирми, ежедневните промени не са особено смислени, най-вече, когато за месец посещенията на сайта им са по-малко от 50.
Ето и отговорите на най-важните въпроси що се отнася до обновяването на съдържанието на Вашия сайт:
Няма ли липсата на обновявания да намали възможностите за онлайн популяризиране на фирмата?
Това не е задължително. Това, което трябва да направите е да имате ясен профил така, че тези, които Ви търсят в интернет, да Ви намерят. Иначе казано, трябва да присъствате в интернет, да имате сайт, да имате страници в най-популярните и често използвани социални мрежи. Важното е дасте по-откиваеми в търсачките, които хората посещават, за да се запознаят с фирмите, а често се оказва, че Facebook е доста популярна, оттам и необходимостта да имате профил там. Проучете как стоят нещата с търсачките.
Каква информация е задължително да имаме на сайта си?
Минимумът изисква на сайта да присъства адреса на фирмата, телефонен номер,работното време. Обновяване на информацията е добре да правите, когато има промяна в горепосочената информация, както и когато имате намаления, нови продукти, нови продуктови линии, предлагани на пазара.
Какво може да се направи, за да има бизнесът повече полза от онлайн търсачките?
Съставете списък с проблеми, които клиентите Ви срещат и се опитват да разрешат, и дайте решенията на тези проблеми. Можете да направите този списък с проблеми като редактируем календар. Няма нужда да обновявате информацията ежедневно, но въпроси, базирани на календар, обновявани седмично или месечно (по-добре седмично) дават по-добра откриваемост. Ако имате физически магазин и използвате блог за популяризирането му, като пишете за обзавеждане, например, когато потенциалните Ви клиенти, ползващи Google за да открият какво е подходящо да сложат като мебели във всекидневната си, може даоткрият сайта Ви чрез блога и да го разгледат.
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Повече детайли тук
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Повече детайли тук
Не създавайте съдържание само за да има такова. Полезно е да имате съдържание, което достига до повече потенциални клиенти. Винаги можете да помолите няколко от клиентите си да Ви дадат обратна информация, за да изясните и потребителската гледна точка.
Tags: бизнесмаркетингсайтовеобновяване на информацията
Сподели своя коментар0 Коментари