Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Колко често трябва да обновявате сайта си

от
6561 0 22 Април. 2014
Маркетинг

Колко често трябва да обновявате сайта си
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Важността при обновяването на сайта се крие в това, че обнвяватонето на съдържанието е важно за откриваемостта Ви в търсачките. Вярно е, че постоянстването в публикуването на нова информация и съдържание може да увеличи оптимизацията Ви в интернет търсачките, но честно казано за много фирми, ежедневните промени не са особено смислени, най-вече, когато за месец посещенията на сайта им са по-малко от 50.

Ето и отговорите на най-важните въпроси що се отнася до обновяването на съдържанието на Вашия сайт:
 
Няма ли липсата на обновявания да намали възможностите за онлайн популяризиране на фирмата?
Това не е задължително. Това, което трябва да направите е да имате ясен профил така, че тези, които Ви търсят в интернет, да Ви намерят. Иначе казано, трябва да присъствате в интернет, да имате сайт, да имате страници в най-популярните и често използвани социални мрежи. Важното е дасте по-откиваеми в търсачките, които хората посещават, за да се запознаят с фирмите, а често се оказва, че Facebook е доста популярна, оттам и необходимостта да имате профил там. Проучете как стоят нещата с търсачките.
 
Каква информация е задължително да имаме на сайта си?
Минимумът изисква на сайта да присъства адреса на фирмата, телефонен номер,работното време. Обновяване на информацията е добре да правите, когато има промяна в горепосочената информация, както и когато имате намаления, нови продукти, нови продуктови линии, предлагани на пазара. 
 
Какво може да се направи, за да има бизнесът повече полза от онлайн търсачките?
Съставете списък с проблеми, които клиентите Ви срещат и се опитват да разрешат, и дайте решенията на тези проблеми. Можете да направите този списък с проблеми като редактируем календар. Няма нужда да обновявате информацията ежедневно, но въпроси, базирани на календар, обновявани седмично или месечно (по-добре седмично) дават по-добра откриваемост.  Ако имате физически магазин и използвате блог за популяризирането му, като пишете за обзавеждане, например, когато потенциалните Ви клиенти, ползващи Google за да открият какво е подходящо да сложат като мебели във всекидневната си, може даоткрият сайта Ви чрез блога и да го разгледат. 

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук



 
Не създавайте съдържание само за да има такова. Полезно е да имате съдържание, което достига до повече потенциални клиенти. Винаги можете да помолите няколко от клиентите си да Ви дадат обратна информация, за да изясните и потребителската гледна точка.

Tags: бизнесмаркетингсайтовеобновяване на информацията

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.