Маркетинг - 5 признака, че се нуждаете от ново лого
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
„Логото е обликът на Вашия бизнес, който се представя пред широка публика.”, казва Патрик Луелин, президент и главен изпълнителен директор на 99designs фирма за графичен дизайн, Тя организира онлайн конкурси, където предприятията намират своето ново лого. Ако сегашното Ви лого не представлява бизнеса Ви в неговата същност, значи е време за промяна."
Луелин казва, че има няколко индикатора, че бизнесът Ви се нуждае от ново лого. Тук са поместни пет признака, доказващи, че е време да се работи по нов проект1. Логото не се адаптира добре към съвременните тенденции
Ако Вашето лого е проектирано за витрината на магазина Ви преди 15 години, тя не може да бъде оптимизирана за работа и по интернет или в социалните медийни платформи като Facebook и Twitter.
"Това може да изглежда страхотно за реклама в Yellow Pages например, но бизнесът днес се представя по много нови начини", казва Луелин.
Той казва още, че предприемачите трябва да си зададат следните въпроси: Дали логото изглежда добре черно-бяло? Може ли да се направи икона от него? Дали ще бъде привлекателен бутон за мобилно приложение? Ако отговорът на някои от тези въпроси е „не”, може би е време за нов дизайн на логото Ви.
2. Логото Ви не представлява сегашния Ви бизнес:
С течение на времето всеки бизнес се развива. Не е необичайно предприемачите да започнат бизнеса си с един продукт/услуга, а след това да разнообразят асортимента си и да предлагат нещо по-различно. Ако Вашето лого не отразява настоящата Ви дейност, значи е време да смените логото си.
„Логото не е трябва да отразява бизнеса Ви в миналото. То трябва да улавя същността на организацията Ви, до къде сте стигнали и къде ще сте за в бъдеще.”
- Вашето лого е било направено от самия Вас
„Компании като „Apple” дължат голяма част от успеха си на това, че са се състредоточили върху дизайна.”, казва Луелин. „В резултат на това, на всеки от нас очакванията му за добър дизайн са са повишили.”
Ако не сте получавали комплименти за логото си, това означава, че най-вероятно трябва да го преработите.
- Вашето лого е твърде сложно
Вместо това по-удачно ще е да изберете по-изчистен дизайн за логото Ви. „Индикатор, който показва, че Вашето лого е изчистено и същевременно ефектно, е ако може да го използвате като фон на документ или някаква вид реклама, а то все още да се отличава и да не остава незабелязано.”
- Логото Ви не е толкова добро, колкото на конкуренцията Ви
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bgЗащо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bg3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bgТехнологиите променят маркетинга завинаги
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари