Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Определяне на правилната маркетингова стратегия в информационната ера

от
4702 0 06 Март. 2014
Маркетинг

Определяне на правилната маркетингова стратегия в информационната ера
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Създаването на нови маркетингови стратегии вече е необходимост, поради бързото развитие на технологиите. Маркетингови съобщения ни бомбандират ежедневно. Това могат да бъдат спам ймейли, смс-и, pop-up реклами, телевизионни реклами, тлемаркетингови обаждания или директен маркетинг чрез пощата. Тези видове маркетинг вече започват да бъдат ненавиждани от клиентите. Защо? Какво се промени?

 
Откакто социалните медии налвязоха в живота ни, вече всички игнорираме груповите крелами. Имаме и технологични начини да отказваме рекламите - филтри за спам съобщения, филтри за pop-up реклами, технологии за спиране на звука по време на реклами по телевизията и т.н. 
 
Вече не приемаме всяка информация, която ни се изпраща, а подбираме това, което е важно за нас. Вече всички можем да направим свое проучване относно достоверността на рекламните съобщения, които получаваме. 
 
А какво  трябва да прави маркетинговия специалист за да привлече вниманието на клиентите?
 
Новата цел е да се предлага нещо ценно. 
 
Това може да бъде съдържание, което предлагате, полезна статия, блог пост или  видео. Може да бъде забавно, може да бъде полезно и приложимо за клеинтите. Основната цел тук е да можете да бъдете полезни на своите клиенти. Така клиентите няма да Ви игнорират и ще допуснат Вашите реклами в своите екрани. 
 
Как да накарате клиентите да приемат вашата рекалама?
 
Помислете си върху следните въпроси:
 

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук


- Съобщението ми очаква ли се от клиентите? Клиентите искат ли отнво да получат съобщение от Вас?
- Съобщението Ви лично ли е? Дали клиентите смятат, че информацията, която им изпращате е лична?
- Съобщението Ви има ли смисъл и последователност? 
- внимавайте какво изпращате. Предлагате ли статии, полезни съвети, трикове и полезни коментари? Съдържанието Ви трябва да е ценно за да Ви следят клиентите. 
 

Tags: маркетингклиентидиректнен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.