Определяне на правилната маркетингова стратегия в информационната ера
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
Създаването на нови маркетингови стратегии вече е необходимост, поради бързото развитие на технологиите. Маркетингови съобщения ни бомбандират ежедневно. Това могат да бъдат спам ймейли, смс-и, pop-up реклами, телевизионни реклами, тлемаркетингови обаждания или директен маркетинг чрез пощата. Тези видове маркетинг вече започват да бъдат ненавиждани от клиентите. Защо? Какво се промени?
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bgЗащо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bgКак да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари