Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Запомнящо се лого = запомняща се марка

от
11828 0 08 Юли. 2014
Маркетинг

Запомнящо се лого = запомняща се марка
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Фирмите, които искат марката им да бъде незабравима, трябва да имат лого, което се помни лесно. То е често първото, което клиентите виждат от дадена фирма, затова е много важно да бъде подходщо и да оставя правилното впечатление.

Логото, точно както всички изображения, дава голяма информация за това какво е предприятието, какви са ценностите му. Въпреки това много малко са фирмите (средни, малки и микро), които обръщат достатъчно внимание на тази важна част от маркетинговите си инструменти.

Затова, когато изготвяте дизайна на логото си, трябва да внимавате то да бъде опростено, лесно за запомняние и логично.

Независимо дали сега започвате да работите по логото си или искате да го промените, обмислете внимателно цветовете, формите, шрифтовете, които ще използвате, както и емоциите, които искате то да подсказва. Ако логото Ви не отговаря на идентичността и ценостите на фирмата Ви, то само ще навреди на маркетинговите Ви усилия и ще повлияе негативно на популярността и доверието към марката.

Ето как стоят нещата с цветовете, формите и шрифтовете и асоциирането им от страна на клиентите:

Посланието на формите

Формите на логата означават много повече, отколкото си представяте. Използват се да предадат основното значение на марката Ви и да дадат допълнителна информация за идентичността на фирмата и това, което тя иска да предаде на клиентите си на емоционално ниво.

Овалните дизайни например, могат да подбудят идеи за позитивизъм, издръжливост, насоченост към общността и дори женственост.

 

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук




Ъгловатите дизайни се асоциират с баланс, симетрия, сила, професионализъм и ефективност.



Триъгълните лога дават впечтление за мъжественост, сила, научна, правна и дори религиозна насоченост.



Линиите в логото също имат значение. Хоризонталните линии се асоциират със спокойстиве и насоченост към обществото, докато верикалните се свързват със сула, агресия и мъжественост.

Шрифтовете

Всеки елемент на дизайна има ясно дефинирана цел. Същото се отнася и за шрифтовете. Точно както цветовете, шрифтовете идентифицират марката и общо взето комуникират по същия начин, както и формите. Разгледайте шрифтовете, които използвате в логото си. Защо сте ги избрали? какво съобщение се опитват да предадат? Какво разкриват за марката Ви?

Ъгловатите шрифтове разкриват, че марката Ви е динамична, докато закръглените шрифтове се асоциират по-скоро с младежкото и създават усещане а по-голяма мекота.

Удебелените шрифтове изглеждат по-мъжествени, докато наклонените (курсивните) са по-женствени.

Основното правило е, че най-добрия вариант е да имате един шрифт в логото, но ако Ви трябва повече от един, ограничете се до два. Трябва да се уверите, че избрания шрифт е ясен, лесен за разчитанеи и идентичен с шрифтовете, които използвате в рекламните си материали. 

Tags: бизнесмаркетингрекламалогодизайн на лого

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.