2 неща, които ще помогнат на новите Ви кадри да се адаптират по-лесно на работа
7830
0
19 Май. 2017
Мениджмънт
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Открили сте прекрасен нов служител. Това добре. Сега обаче идва важният момент - въвеждането му на работа така, че той не само да се впише лесно в колектива, но и да не добие лошо впечатление за фирмата.
Защо е важно това?
Първо, защото сте загубили време и средства да откриете този служител. Да губите още време и средства при встъпването му в длъжност, е недалновидно.
И второ - защото покажете ли се в позитивна светлина, ще мотивирате новия служител и няма да го отблъснете или да му оставите неприятно впечатление. Позволите ли си да покажете неокоординираност и лоша организация, ще стимулирате служителя да напусне по-скоро.
Какво е важно да направите, за да избегнете и загубата на време, и лошото впечатление:
1. Създайте наръчник за новия служител.
Какво е важно за новите кадри? Да знаят какво очаквате от тях, какви са отговорностите и задълженията им, към кого за какво могат да се обърнат. Добра идея е в наръчника да включите съвети, които да помогнат на служителя не само да започне работа по-гладко, но и да се нагоди към колектива. Ако имате неписани правила за кафемашината или обедната почивка, посочете ги. Колкото и естествени да Ви се струват, новите Ви служители със сигурност няма да са толкова уверени, защото всичко за тях е ново.
2. Създайте ръководство за тренинг при встъпване в длъжност.
Определете стъпките, през които трябва да мине служителят, за да бъде подготвен да се заеме с работата, която ще му възложите. През кои отдели ще мине за обучение? За кои задачи какви тренировки ще трябва да направи? Кой ще го обучава, за какво, с каква продължителност. Всичко това ще Ви съдейства да изготвите график за новия служител, с което ще спестите време и за него, и за хората, които ще го обучават. Имайки този график, ще уплътните времето на новия кадър и ще избегнете ситуацията, в която той е на работа без да има какво да върши. Важно е да избегнете този момент, защото именно от самото начало кадрите са най-мотивирани да работят. Възползвайте се от тази мотивация и демонстрирайте интереса и грижата си за новия си служител, като му предоставите нужната помощ, за да навлезе в работата по-бързо и по-добре.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да ръководите трудни служители
от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...
3 техники за запазване на служители
от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...
10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си
от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...
Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер
от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари