3 техники за запазване на служители
1212
0
15 Декември. 2020
Мениджмънт
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да ги задържите. В противен случай скоро ще трябва да потърсите нови, а всички знаем, че това съвсем не е лесно.
Какво да направите, обаче, за да запазите качествените си кадри. Следните 3 неща:
1. Не си позволявайте компромиси с избора.
Защото няма как да имате добри служители, ако не назначавате именно такива. Но имайте предвид един друг момент тук. Трябва вече да сте наели добри служители, за да задържите новонаетите добри служители. Защото ако наличният Ви персонал работи с лошо качество, колкото и добро да е новото попълнение, скоро ще се демотивира. Затова не можете да си позволите компромиси. Избрали ли сте да назначавате хора, които си вършат задачите съвестно, отделете време да намерите именно такива, когато попълвате персонала си.
2. Погрижете се за подходящото встъпително обучение.
Колкото и да е страхотен един нов служител, той няма да се справи добре с работа, която му е непозната. Затова трябва да планирате внимателно как ще го въведете в длъжността му и как ще го обучите така, че той да я изпълнява съобразно изискванията Ви. Освен това ще направите добро впечатление, което ще бъде оценено.
3. Опрете се на 3 ключови ценности.
Става дума за прозрачност, отговорност и честност. Прозрачността изисква от Вас да комуникирате ясно и коректно със служителите си без да криете нищо. Това ще покаже, от една страна, че им имате доверие, а от друга - че на Вас може да се има доверие. Същевременно всеки трябва да поема отговорност за действията си във фирмата. Т.е. ако служител се справи блестящо с проект, да бъде награден за усилията си. И обратното - ако се е провалил, да се види защо се е провалил и да се вземат съответните мерки. Честността пък изисква да казвате нещата "с истинските им имена", а не да се опитвате да смекчавате фактите. Има ли проблем, важно е този проблем да се обрисува правдиво, за да се разбере правилно и реши по най-добрия възможен начин.
източник: entrepreneur.com
____________________________________
изображение от: Andrea Piacquadio from Pexels
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как правилно да уволнявате и съкращавате персонал - готови решения
от Biznesidei.bg
06 Декември 2019
Само микрофирмите, в които работи единствено предприемачът, не се сблъскват с...
Как да ръководите трудни служители
от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...
Освобождавате служител за първи път? Вижте тези съвети
от Biznesidei.bg
01 Юни 2021
Никога не е лесно да кажете на свой кадър, че се налага да го уволните. Дори, и...
3 съвета за по-добра организация на екипа
от Biznesidei.bg
16 Март 2021
За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран....
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари