4 начина да запазите най-добрите си служители
7106
0
20 Октомври. 2017
Мениджмънт
![4 начина да запазите най-добрите си служители](https://www.biznesidei.bg/dbimg_small/articole_320/how-to-keep-your-employees-happy_2419.jpg)
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Добрите служители са хората, които могат да изведат една фирма към успех. Ако тя съумее да ги запази и да им осигури добро кариерно разивите, разбира се.
Ако сте намерили такива хора или искате да намерите и да ги задържите, следвайте тези няколко съвета:
1. Започнете от процеса по наемане.
Искате ли да имате дългосрочно работещи при Вас хора, не назначавайте такива, които си търсят временна работа. Търсете кадри, които имат нужните професионални качества, но и са в унисон с фирмената култура. Така те ще могат да се впишат във фирмата, а така и да се чувстват по-добре, работейки в нея.
2. Подхождайте внимателно към работните графици.
Ако искате да запазите качествените кадри, уважавайте личния им живот. В крайна сметка те не живеят само за да работят за Вас, и имат и други приоритети. Освен това, ако семейните им дела са в ред, те ще могат да отделят повече качествено внимание на служебните си задължения. Не пренебрегвайте и нуждата от почивка, защото тя ще съхрани мотивацията им за по-дълго.
3. Предоставяйте отпуски при поискване.
Рядко служителите искат отпуска, ако не се нуждаят от нея. И тъй като дните за това са ограничени, старайте се да им ги осигурявате, когато ги искат. Ако действително работата е прекалено много и няма как да ги пуснете сега, обсъдете компромисен вариант за отлагане на отпуската.
4. Общувайте.
Само така ще опознаете хората, с които работите. А опознаете ли ги, ще ги ръководите много по-добре. Добрата комуникация води до позитивни отношения и разбирателство, а на служителя, с когото имате такива отношения, е много по-лесно да давате обратна връзка, да говорите за проблемите във фирмата, да обсъждате кариерното му развитие и т.н. А един служител, който вижда, че е уважаван, винаги ще бъде по-мотивиран от служител, който се чувства пренебрегнат от началника си.
След като знаете какво трябва да правите, вижте и какво да избягвате тук >>>
След като знаете какво трябва да правите, вижте и какво да избягвате тук >>>
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да ръководите трудни служители
от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...
3 техники за запазване на служители
от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...
10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си
от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...
Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер
от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
![Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.](https://www.biznesidei.bg/images/raport/usub.png)
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
![Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.](https://www.biznesidei.bg/images/raport/usub.png)
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари