Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 Ваши навика, които подлуляват служителите Ви

от
7403 0 21 Март. 2014
Мениджмънт

5 Ваши навика, които подлуляват служителите Ви
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Вие сте събирателно на модерния предприемач – имате неизчерпаема енергия, много нови идеи и най-вече отдаденост на бизнеса си. Но разбирате ли, че част от навиците, които Ви правят толкова успели, могат да имат негативно отражение върху бизнеса Ви? Същите качества, които Ви правят страхотни предприемачи може да подлудяват служителите Ви.

Ето и 5-те сред тях, които обикновено са най-неприятни за персонала:

1. Микроменажирането Ви. Знаем, че никой няма по-добра представа от Вас как да управлявате бизнеса Ви. Но ако искате той да се развива и разраства, трябва да спрете да следите всяко малко действие на служителите си и непрестанно да им казвате какво да правят. Дайте им това, от което се нуждаят, за д постигнат поставените цели и ги оставете да решат сами как да ги постигнат. 

2. Сменяте посоката през 10 минути. Новите идеи хрумват на предприемачите толкова естествено, колкото те дишат, но да имате идея и да я реализирате са 2 различни неща. Ако служителите Ви знаят, че ще им кажете да изоставят всичко, за да работят по една идея, а след това се завъртите на 180 градуса към друга на обед, те ще спрат да Ви всемат на сериозно. Отделете време да обмислите идеите си и да изберете най-добрите сред тях, след което да изработите план за прилагането им, преди да накарате служителтие си да работят по тях.

3. Пращате им e-mail в 4 сутринта в неделя и очаквате отговор. Да, Вашият бизнес може да е най-важното нещо във Вашия живот. Реално погледнато обаче той не е най-важното нещо за служителите Ви, независимо колко отдадени на работата си са те. И това е съвсем нормално. Да им дадете време да отпочинат и да се заредят с нова енергия е много важно. В противен случай те просто няма да имат добро представяне на работа.

4. Не изслушвате. Помислете за последния път, когато сте имали добра идея и никой не Ви е изслушал, когато сте я обяснявали. Помните ли как това Ви е накарало да се почувствате? Следващият път, когато служител Ви предложи нещо, слушайте внимателно и разберете какво има да Ви каже. Още по-добре – обсъдете го с целия екип. Така можете да откриете следащата страхотна идея за фирмата си.

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук



5. Всичко при Вас е евтино. Да затегнете коланите при създаването на фирмата и да ги задържите така докато я установите стабилно на пазара, е нормално и дори желателно. Но след като бизнесът Ви е започнал да носи стабилна възвращаемост и върви към разрастване, е време да преустановите практиката на пестеливост и да вложите пари в постигането на целите си. Не пръскайте средства наляво и надясно, но ги вложете разумно в необходимите начинания, за да изведете фирмата си на по-високо ниво, като по-добре обезпечите технологиите, маркетинга или служителите си.

Tags: бизнесуправление на бизнесагрешки в управлението

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Проблемно ли е за малкия бизнес да няма отдел по човешки ресурси?

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Може би смятате, че подобен отдел е най-малкият проблем на фирмата Ви. Особено...

За да успее бизнесът Ви, назначавайте самоменажиращи се служители

от Biznesidei.bg
19 Юли 2016
Една от най-често срещаните философии при назначаване на персонал сред умните...

Трябва да микроменажирате някои сфери на бизнеса си

от Biznesidei.bg
17 Май 2016
Свикнали сме да възприемаме терминът "микроменажиране" като нещо отрицателно....

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.