Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да имате по-продуктивни оперативки - 5 съвета

от
6137 0 05 Април. 2019
Мениджмънт

Как да имате по-продуктивни оперативки - 5 съвета
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Срещите между колеги за обсъждане на служебни задачи са много полезни, стига да са кратки и ефективни.

В противен случай те само губят ценно време и пречат на ефективната работа.
 
Как да си осигурите продуктивни оперативки обаче? Ето как:
 
1) Ограничете се до срещите, организирани с цел постигане на ясен резултат.
 
Какво означава това? Не се събирате, за да обсъждате нещо, а за да стигнете до някакви изводи, решения, планове. Оперативка може да се организира за разпределяне на задачи по нов проект, за избор на нови продукти и услуги, за увеличаване или намаляване на персонала и т.н. Всяка една среща трябва да има ясно предназначение и в края ѝ да е налице резултат.
 
2) Съставете списък с въпроси, на които оперативката трябва да отговори.
 
Кой ще се заеме с какъв проект за какво време. Това е пример за подходящи въпроси за оперативка. След като им отговорите, всеки ще е наясно какво трябва да върши. Всички предварителни уговорки и запознавания с обстоятелства трябва да станат преди оперативката. На самата оперативка всички трябва да се изказват подготвени и да си тръгнат, знаейки какво се очаква от тях от тук нататък.
 

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук


3) Не възлагайте ръководни роли.
 
Нека да има 1 служител, който да следи да се спазва реда на въпросите, които се разглеждат, и един, който да води записки. Ограничете максимално демонстрациите на его. Оперативката е предназначена да решава фирмени проблеми и въпроси, а не да демонстрира превъзходството на едни кадри над други.
 
4) Не допускайте да има повторения или участници без принос.
 
Оперативката трябва да е ясна, кратка и конкретна. Всеки трябва да знае защо участва в нея. Организирате ли оперативка по дадена тема, изчерпете темата максимaлно. Ако се наложи пак да я разглеждате, трябва да са налице промени или допълнителни въпроси по нея.
 
5) В края на оперативката коментирайте със служителите нейната ефективност.
 
Просто попитайте участниците как оценяват от 1 до 10 (1 - минимум, 10 - максимум) организацията на проведената среща. Ако има недоволни, поискайте им обратна връзка. Така ще можете да подобрявате всяка следваща оперативка.
 
източник: allbusiness.com

Tags: продуктивностслужителиоперативка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.