Как да спрете с микромениджмънта
3119
0
07 Януари. 2020
Мениджмънт
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Управлението на персонала е необходимост във всяка фирма, микроменажирането обаче може да доведе до негативи.
Непрекъснатият тесен контрол върху работата на кадрите може не само да ги демотивира и отблъсне, но и да загуби много ценно време на ръководителите.
Как, обаче, да спрете с микромениджмънта? Ето няколко решения, които да Ви помогнат:
1. Съсредоточете се върху по-доброто общуване.
Колкото по-ясно и точно посочите на служителите си какво искате от тях, толкова по-лесно те ще го изпълнят. Имате ли определени конкретни изисквания, изяснете ги пред хората си с конкретни примери. Така те няма да се чудят какво и как следва да свършат, а направо ще прибягнат към вършенето му.
2. Отделете време и за себе си.
Вашите задачи също се нуждаят от внимание. Вместо непрекъснато да се бъркате в работата на кадрите си, заемете се с дейностите, които само Вие можете да свършите.
3. Приучете екипа си сам да търси решения на проблемите, пред които се изправя.
Вашите служители са хора с глави на раменете си. Ако сте ги избрали внимателно, следва да им имате доверие да използват тези глави. Създайте им навика, когато възникне затруднение в работата, да не се обръщат към Вас с въпроса как да се справят с него, а с готови предложения. Още повече, стремете се да ги научите сами да решават проблемите, когато и където това е възможно, разбира се.
4. Изяснете как искате да бъдете информирани за развитието на работните проекти.
Често микроменажирането се дължи на неясна или липсваща обратна връзка. За да я избегнете, посочете на служителите си как да Ви държат в течение за това какво е свършено във връзка със задачите и работните им проекти.
5. Напомнете си, че микроменажирането няма общо с доброто лидерство.
Ако имате качествени хора в екипа си, няма да се налага непрекъснато да следите какво вършат. Вместо това им дайте поле на изява - така ще се чувстват ценени и полезни. А служителите, които се чувстват така, са по-мотивирани и по-готови да показват добри резултати.
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да ръководите трудни служители
от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...
3 техники за запазване на служители
от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...
10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си
от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...
Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер
от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари