Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Синдром на професионалното изчерпване

от
7808 0 08 Октомври. 2013
Мениджмънт

Синдром на професионалното изчерпване
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Чувствате ли се нещастни и изморени? Трудно ли ставате от леглото, мразите ли да ходите на работа? Ако отговорите на тези въпроси са "да" се намирате пред реалната опастност да страдате от синдрома на професионалното изчерпване.

Ако един служител се чувства уморен и след като се върне от уикенд, чувства се вечно нещастен, ако всеки работен ден се чувствате по-нещастни със сигурност страдте от синдрома на професионалното изчерпване.
 
В нормални обстоятелства дори след много натоварен и стресов работен ден ако се почива добре и се занимавате с някакво хоби трябва да може да се отпускате и на следващия работен ден да бъдете мотивирани и енергични. Синдрома на професионалното изчерпване е вид депресия, която Ви кара да се чувствате неудовлетворени от работата си, вечно уморени и нещастни. 
 
Най-често се среща при банковите служители, счетводители, здравни служители и други служители които работят сектора на услугите.
 
Най-основните причини за да страдате от този синдром са: да имате противоречащи отговорности, неясни длъжностни характеристики, ако не можете да казвате НЕ на колегите си и имате твърде много отговорности, или ако работите прекалено много и сте много амбициозен.
 
Това не е състояние, в което можете да попаднете внезапно. Вероятно това ще е резултат на дълги и изтощителни работни месеци. И по-вероятно е да се срещне при хора, които са податливи на депресия. Особено вероятно е да изпаднете в това състояние ако сте  перфекционист.
 

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук


За да избегнете това чувство е добре да се научите да бъдете гъвкави и да не очаквате всички задължения да бъдат изпълнени перфектно. Не бива да сте много дисциплинирани и емоционални относно работата си. 
 

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

Освобождавате служител за първи път? Вижте тези съвети

от Biznesidei.bg
01 Юни 2021
Никога не е лесно да кажете на свой кадър, че се налага да го уволните. Дори, и...

3 съвета за по-добра организация на екипа

от Biznesidei.bg
16 Март 2021
За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран....

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.