Топ 10 убийци на продуктивността
5071
0
16 Юни. 2014
Мениджмънт
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Почти всеки ден научаваме за нови технологии, създадени да ни спестяват време, да увеличат продуктивността ни и да подобрят още повече представянето ни на работа.
Въпреки това се оказва, че новите технологии всъщност са сред най-големите убийци на продуктивността. Цели 5 от 10-те най-големи врагове на продуктивността са свързани с технологи. Независимо дали става дума за компютърни или мобилни устройства, у тях е най-голямата вина за разсейването на служителите по време на изпълнението на трудовите им задължения.
Още по-лошото е, че тези разсейващи дейности не вредят единствено на индивидуалната продуктивност. Те могат да окажат негативно влияние върху организациите като цяло, тъй като постоянстването в разсейването превръща това в навик, който се пресича трудно, а и е възможно да се развие у всички, работещи в организацията.
Естествено проблемите в тази сфера могат да бъдат избегнати. Особено с малко самодисциплина, планиране на задачите за деня и минимизиране на източниците на разсейване. Ако има въпрос, който може да се реши по телефона, няма смисъл да съчинявате дълъг имейл, например.
Що се отнася до Топ 10 на най-големите пречки за добрата продуктивност на работното място, той се състои от:
1. Мобилни телефони/ изпращане на текстови съпбщения.
2. Клюкарстване.
3. Интернет.
4. Социални мрежи.
5. Почивки за цигара, кафе, малка закуска.
6. Шумни колеги.
7. Оперативки и работни срещи.
8. Имейли.
9. Колеги, които се отбиват за малко.
10. Колеги , поставящи разговорите си на високоговорител.
Още по-лошото е, че тези разсейващи дейности не вредят единствено на индивидуалната продуктивност. Те могат да окажат негативно влияние върху организациите като цяло, тъй като постоянстването в разсейването превръща това в навик, който се пресича трудно, а и е възможно да се развие у всички, работещи в организацията.
Естествено проблемите в тази сфера могат да бъдат избегнати. Особено с малко самодисциплина, планиране на задачите за деня и минимизиране на източниците на разсейване. Ако има въпрос, който може да се реши по телефона, няма смисъл да съчинявате дълъг имейл, например.
Що се отнася до Топ 10 на най-големите пречки за добрата продуктивност на работното място, той се състои от:
1. Мобилни телефони/ изпращане на текстови съпбщения.
2. Клюкарстване.
3. Интернет.
4. Социални мрежи.
5. Почивки за цигара, кафе, малка закуска.
6. Шумни колеги.
7. Оперативки и работни срещи.
8. Имейли.
9. Колеги, които се отбиват за малко.
10. Колеги , поставящи разговорите си на високоговорител.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 начина, по които работата от вкъщи Ви прави по-активни
от Biznesidei.bg
01 Септември 2020
Работата от вкъщи е възможност не само в настоящите условия около COVID-1.
Има добри...
10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си
от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...
6 начина, по които видът на офиса влияе на продуктивността (без дори да го съзнавате)
от Biznesidei.bg
23 Ноември 2018
Да предвидите поведението на хората е трудна задача. Затова е сложно да създадете...
Проблемно ли е за малкия бизнес да няма отдел по човешки ресурси?
от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Може би смятате, че подобен отдел е най-малкият проблем на фирмата Ви. Особено...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари