3 причини най-добрите Ви служители да останат при Вас, въпреки по-добрите предложения другаде
7575
0
01 Септември. 2017
Мотивация
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Парите не са най-важното. Или поне така сме чували, нали?
Добра идея е обаче да имате предвид, че не това задържа страхотните кадри в една фирма. Особено, когато получават по-добри финансови предложения другаде.
Ако искате Вашите служители да останат при Вас, дори когато не можете да им предложите по-високо възнаграждение, вижте какво би ги накарало да го направят:
1. Ангажирани са с работата си.
Ако кадрите Ви работят нещо, което им е приятно, и са активни в работата, най-вероятно няма да се откажат от нея. Защо? Защото е много трудно да се създадат подходящите условия за един кадър да е действително ангажиран с работата, която върши. Тя трябва да му допада, да е достатъчно предизвикателна, но и да е по силите му да се справи с нея, да го стимулира да влага най-ценните си качества и да тушира недостатъците му, без да му ги натяква и т.н. и т.н. Ако тази, която Вие му предлагате, успява да го направи, той няма да "изпусне питомното, за да гони дивото".
2. Уважавани са.
Много ръководители забравят, че и те някога са били служители. Поради което не умеят да оценяват и уважават усилията на кадрите си. Не е нужно да обичате хората си, за да ги уважавате. Но не можете да си позволите да неглижирате качествата и приноса им и да очаквате те да останат на работа при Вас, ако получат по-добро предложение. Съвсем възможно е, ако уважението Ви куца, не просто да не задържите, а да изгоните най-добрите си кадри. Напускайки фирмата Ви, те няма да станат по-мако добри и ще имат всички шансове да намерят по-добра позиция за себе си другаде.
3. Получават лично отношение.
С едни служители е достатъчно с 3 думи, други са по-подробни и задават множество въпроси. Ако разбирате добре различните нужди на различните си хора и се адаптирате към тях, те ще го оценят, защото така улеснявате работата им и им съдействате да са по-ефективни. С което печелят не само те, но и фирмата. Да не говорим, че личното отношение се цени винаги и навсякъде, защото показва уважение, внимание и зачитане. А всички сме хора и имаме нужда от тях.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за запазване на най-добрите служители
от Biznesidei.bg
12 Януари 2021
Качествен персонал не се намира лесно. А ако бъде изгубен, трудно се замества.
За...
3 неща, които служителите искат, но не Ви казват
от Biznesidei.bg
23 Януари 2018
Заплатата е важна, но съвсем не е единственото, от което зависи мотивацията на...
4 съвета за измерване ангажираността на служителите
от Biznesidei.bg
01 Ноември 2017
Представете си двама служители. Единият е ангажиран, другият не е.
И двамата се...
3 стъпки за мотивиране на служители, чието възнаграждение е базирано на представянето
от Biznesidei.bg
19 Октомври 2017
Първото и най-важно нещо, което трябва да се каже тук, е че ако искате мотивирани...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари