4 неща, които умните предприемачи могат да направят, за да ангажират служителите си
4405
0
02 Ноември. 2016
Мотивация
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Ангажираните служители взимат присърце не само задачите си, но и проблемите на фирмата. Затова и са готови да вложат усилия в решаването им.
Именно поради тази причина колкото по-ангажирани са Вашите служители, толкова по-добре ще се представят на работа. Разбира се, за да ги култивирате, трябва първо да започнете да ги цените като хора и едва след това като работна сила. Именно защото човешкият фактор е особено важен - един служител със значително добри умения в работата, който обаче е недисциплиниран и пречи на колегите си, не е същото като един отново добър в работата си служител, който съблюдава реда и съдейства на колегите си.
С оглед да култивирате ангажираността на кадрите си, направете следните 4 неща:
1. Дефинирайте и награждавайте поведението, което искате да виждате.
Когато хвалите и награждавате доброто поведение, стимулирате хората да продължават да го проявяват. Това е много по-добър и трайно мотивиращ подход, отколкото само да сочите грешките. Не приемайте, че високата производителност и вложените усилия са нещо, което служителите трябва да показват по презумпция. За да си вземат заплатата, е достатъчно да изпълняват необходимия минимум. Всичко в плюс на това зависи от Вашето умение да ги мотивирате.
2. Награждавайте всички.
Всеки член на персонала Ви има различен принос за компанията. Затова и награждаването ще е различно. Но да демонстрирате, че оценявате всички усилия, действа стимулиращо на всички служители, дори на тези, които не се представят на най-върхово ниво. А целта е именно такава - да поддържате високите усилия у най-резултатните и да вдъхновите по-малко резултатните да подобрят работата си.
3. Включете служителите си в процеса по взимане на решения.
Това не означава те да имат последната дума. Означава обаче да им позволите да участват в процеса, който оказва влияние върху служебния им живот. По този начин ще имате възможност да чуете мненията, впечатленията, притесненията на хората "от кухнята". Което ще Ви покаже състоянието на компанията и влиянието на решенията Ви в по-широка перспектива. Пък и идеите, които ще Ви споделят, може да се окажат особено ценни, затова си струва да ги изслушате.
4. Промотирайте неофициалното общуване, за да засилите социалните връзки.
Когато хората усещат, че са изградили социални връзки, освен че са по-склонни да останат в компанията, те стават по-продуктивни, по-склонни да си сътрудничат и по-отворени към новите идеи. С неофициалното общуване се окуражават и дискусиите, разговорите, екипните разработки. Работната атмосфера се подобрява. А добрата работна атмосфера действа мотивиращо на всички.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 начина да повишите продуктивността на фирмата си
от Biznesidei.bg
08 Октомври 2019
Бизнесът Ви може да постигне високи резултати, дори и когато не сте в състояние да...
5 лесни начина да повишите продуктивността, като подобрите работното място
от Biznesidei.bg
12 Юли 2016
Както е известно, работната обстановка оказва значително въздействие върху...
4 съвета за запазване на най-добрите служители
от Biznesidei.bg
12 Януари 2021
Качествен персонал не се намира лесно. А ако бъде изгубен, трудно се замества.
За...
3 начина да повишите продуктивността на фирмата си
от Biznesidei.bg
08 Октомври 2019
Бизнесът Ви може да постигне високи резултати, дори и когато не сте в състояние да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари