4 съвета за измерване ангажираността на служителите
4370
0
01 Ноември. 2017
Мотивация
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Представете си двама служители. Единият е ангажиран, другият не е.
И двамата се натъкват на един и същ проблем във фирмата. Проблем, който шефът им не е забелязал, а може би не би могъл да забележи от своята служебна позиция. Решението на този проблем би изискал служителят да информира шефа си и да работи съвместно с него по решаването му.
Какво ще направи всеки от двамата? Неангажираният служител ще продължи да си върши задълженията и толкова. Ангажираният незабавно ще уведоми шефа си за проблема и ща започне работа по отстраняването му.
Ето защо на Вашата фирма са ѝ нужни именно ангажирани служители.
Как да разберете доколко Вашите са такива обаче? Следвайте тези 5 съвета:
1. Дефинирайте ангажираността.
Всяка фирма изисква различна ангажираност от кадрите си, която съвсем не се изчерпва с горния пример. За едни може да става дума за мотивация, за други тя да се дефинира като продуктивност. Колкото по-ясно я дефинирате, толкова по-лесно ще я измерите. Но без да знаете какво е тя за Вас конкретно, няма как да го направите.
2. Анкетирайте.
Анонимното анкетиране позволява на работодателите да разберат много за персонала. Затова подгответе анкета, може и онлайн, и помолете хората си да я попълнят анонимно. Това ще им даде свобода на действие и ще им спести притеснението. Важното е тук да бъдете откровени защо организирате тази анкета и че тя няма за цел да санкционира някого, а да разбере има ли пропуски и къде са те.
3. Проведете индивидуални разговори.
След като имате резултатите от анкетирането, разговаряйте отделно със служителите си. Попитайте ги дали се чувстват добре на работа, какво не им допада, какво харесват, какви препоръки имат. Помолете ги да Ви споделят какви условия на работа биха ги направили по-ангажирани. Колкото по-малко разговорите Ви изглеждат процедурни, толкова повече ще се отпуснат служителите Ви.
4. Планирайте последващи оценки на ангажираността.
Защото и тя, както всяко качество, подлежи на промяна. Затова е важно периодично да я следите. Така хем ще видите резултатите от мерките си, хем ще проверите дали няма някакви проблеми със служители, които при предишното оценяване са се оказали ангажирани.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за запазване на най-добрите служители
от Biznesidei.bg
12 Януари 2021
Качествен персонал не се намира лесно. А ако бъде изгубен, трудно се замества.
За...
3 неща, които служителите искат, но не Ви казват
от Biznesidei.bg
23 Януари 2018
Заплатата е важна, но съвсем не е единственото, от което зависи мотивацията на...
3 стъпки за мотивиране на служители, чието възнаграждение е базирано на представянето
от Biznesidei.bg
19 Октомври 2017
Първото и най-важно нещо, което трябва да се каже тук, е че ако искате мотивирани...
6 начина да мотивирате служителите, без да им плащате повече
от Biznesidei.bg
18 Септември 2017
Не е нужно да увеличите заплатите, за да мотивирате служителите си.
Всъщност...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари