Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 лесни начина да повишите продуктивността, като подобрите работното място

от
7700 0 12 Юли. 2016
Мотивация

5 лесни начина да повишите продуктивността, като подобрите работното място
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 3 гласа
Оценка на потребителя

Както е известно, работната обстановка оказва значително въздействие върху продуктивността. Почти като хамелеони, всички ние отразяваме атмосферата, в която работим, а качеството на изпълнение, което показваме, не е изключение.

Ако не осъзнаете важността ѝ и я неглижирате, работната обстановка може да понижи нивата Ви на продуктивност. Често, дори и да не го осъзнавате, тя вреди на активността Ви и по този начин пречи да свършите всичко, което сте си набелязали.
 
Хубавото е, че можете да предприемете няколко стъпки, с които да си осигурите по-мотивиращо и функционално работно място:
 
1. Доверете се на природата.
 
Неслучайно се счита, че зеленият цвят действа отморяващо. Помислете и за тенденцията все повече хора да се местят на село, за да живеят по-близо до природата. Едно растение на бюрото Ви може да Ви помогне да останете енергизирани и след изморителни дейности, да намали нивата на стрес, да не говорим, че произвежда кислород, който е ужасно важен за добрата работа на мозъка.
 
2. Осветете работното място.
 
Осветеността има директно въздекствие върху продуктивността и начина ни на работа. Мътната светлина може да Ви накара да се чувствате изморени и трябва да бъде избягвана, освен във фото студиата и другите места, където е необходима. Иначе казано - поддържайте мястото, където работите, добре обезпечено откъм светлина. Най-добре естествена.


Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук



Имайте предвид, че естествената светлина носи ползи и на здравето Ви и подобрява тонуса. Изследвания са установили, че естествената слънчева светлина намалява депресията, повлиява положително на настроението, съсредоточаването и продуктивността.
 
3. Седнете удобно.
 
Никой не спори с твърдението, че заседналия начин на живот е вреден. Също толкова вредно за Вас е да седите неудобно. Освен, че товари мускулатурата и гръбначния стълб, пречи да се концентрирате максимално върху задачите си.
 
4. Не подценявайте простотата.
 
Не затрупвайте бюрото си с излишни вещи. Да, сложете растение, снимки на любими хора и бележник. За всичко друго има и по-подходящи места. Напитките отиват в хладилника, телбод, калкулатори и подобни - в чекмедже, принтер и копир - на отделна масичка, папките - в шкаф, отпадъците - в кошчето и т.н.

 
Колкото по-малко затрупано е бюрото Ви, толкова по-подредена ще Ви се струва самата Ви работа и по-лесно ще се заемате с нея. Вероятно това твърдение не се нрави особено на занимаващите се с креативна работа, но и те могат да се възползват от малко свободно пространство (за да се развихрят при нужда). Още повече, че подреденото работно място ще попречи да загубите важен документ.
 
5. Комфортът е жизненоважен.
 
Хората казват, че за да успеете, трябва да излезете от зоната си на комфорт. Да, рискът и бизнесът вървят ръка за ръка, но все пак се нуждаете от определени нива на комфорт, за да се справяте със задачи и проекти. В действителност дискомфортът е това, което ни казва да се въздържаме от действия или да направим корекции в избраните стъпки, за да избегнем опасности.
 
Имайки това предвид, ако клиент влезе в офиса Ви и види подредена и топла обстановка, той се чувства предразположен и Ви уважава повече. Това пък ще Ви позволи по-лесно да комуникирате с него и по-бързо да постигнете сгласие или да спечелите сделка.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: продуктивностработно мястона работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 3 гласа.

Статии

3 начина да повишите продуктивността на фирмата си

от Biznesidei.bg
08 Октомври 2019
Бизнесът Ви може да постигне високи резултати, дори и когато не сте в състояние да...

5 начина да се спасите от лошите дни на работа

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Всички имаме лоши дни, но това не означава, че няма какво да направим, за да са те...

4 принципа на ангажиращото работно място

от Biznesidei.bg
27 Октомври 2017
Всяка фирма се нуждае от мотивирани, ангажирани и активни служители, за да...

Тест: Почтен ли сте на работа?

от Biznesidei.bg
06 Юни 2017
Без значение дали сте ръководител или служител, доверието на работа е от особена...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.