5 предимства извън високата заплата, които правят служителите щастливи
15711
0
17 Юли. 2017
Мотивация
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Щастливият служител е мотивиран, лоялен и продуктивен. Той идва на работа с удоволствие и също с удоволствие се труди здраво за просперитета на фирмата.
Ето защо да осигурите щастието на кадрите си е от особена важност. Как обаче да го направите, особено ако не можете да им предложите по-високи заплати?
Първо заплатите не са най-важното за щастието на работа и второ - можете да предложите предимства, които нямат общо с възнаграждението, а именно:
1. Гъвкави работни часове.
Ако типа работа позволява, дайте възможност на служителите си да работят във време, което им е удобно, стига да се трудят по 8 часа на ден. Така ще се възползвате от времето, в което всеки от тях е най-продуктивен и отдаден на работата. Майките ще излизат по-рано, за да прибират децата от детска градина, без да хабят от часовете на работа. Личните ангажименти, които трябва да се свършат в делничен ден, няма да съкращават времето за труд.
2. Храна за ума.
Иначе казано регулярни обучения в сфери, които са от полза не само на фирмата, но и на кадрите. Така хем ще имате по-добри служители с по-голяма подготовка, хем служителите Ви ще усещат, че напредват в кариерното си развитие.
3. Възможности за активен отдих.
Не случайно в някои офиси има кът за тенис на маса или джаги. Физическата активност способства за освобождаване от стреса. Ето защо, ако искате служителите Ви да отпочиват ефективно по време на обедната или 15-минутните почивки, позволете им да се занимаят с нещо подобно. Може дори да организирате мини турнири в обедната почивка и да награждавате с нещо малко победителите.
4. Билети за културни мероприятия.
Дори и да не ги осигурявате безплатно, да ги осигурите на намалени цени е също прекрасно. Концерти, кино прожекции, театър и опера - възможностите са много. Още по-хубаво би било, ако ги направите традиция в екипа. Така ще съчетаете посещението с тийм билдинга.
5. Възможност за работа от вкъщи.
Особено при влошени метеорологични условия или болен в семейството. Помислете за всички майки, чийто деца боледуват често. Ако майката може да работи от вкъщи, тя ще е по-полезна и на детето си, и на себе си, и на фирмата. Същото се отнася и до служители, с болни възрастни родители, нуждаещи се от грижи. Или пък при тежки дъждове или снеговалежи, правещи пътищата трудно проходими. Дори и при още по-тривиалният случай на успиването - вместо да бърза да дойде на работа и да се чувства зле цял ден, служителят ще може да се приготви спокойно и да започне със задачите си навреме.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за запазване на най-добрите служители
от Biznesidei.bg
12 Януари 2021
Качествен персонал не се намира лесно. А ако бъде изгубен, трудно се замества.
За...
3 неща, които служителите искат, но не Ви казват
от Biznesidei.bg
23 Януари 2018
Заплатата е важна, но съвсем не е единственото, от което зависи мотивацията на...
4 съвета за измерване ангажираността на служителите
от Biznesidei.bg
01 Ноември 2017
Представете си двама служители. Единият е ангажиран, другият не е.
И двамата се...
3 стъпки за мотивиране на служители, чието възнаграждение е базирано на представянето
от Biznesidei.bg
19 Октомври 2017
Първото и най-важно нещо, което трябва да се каже тук, е че ако искате мотивирани...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари