Как да се справяме с трудните характери
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
Винаги е много трудно да се справи със трудните хора. Тези трудности се увеличават все повече поради промените в начина ни на живот и работа. Като се премахнаха стените и започнаха хората да работят в общо помещения, разделени с "картони" проблемите помежду им започнаха да се изострят. Преди няколко човека работеха в една стая и конфликтите оставаха между тези няколко хора. Но сега повече хора работят в същи помещения, което е препоставка за създаване на повече конфликти.
- Оплакващия се - този човек през целия ден се оплаква от нещата които се случват. Причините затова предимно са неудовлетвореността от работата и нерешителността му.
- Сърдития - Когато някой се доближи до него се скрива в своята черупка и отговаря на въпросите с да или не.
- Пасивно агресивния - Никога директно не влиза в конфликт с колегите си и шефовете си. Намира начини да ги наранява с думи и намеци. Шегувайки се може да атакува хората, които не са му приятни.
- Снайперисти - тези хора все едно говорят общи неща, но си набелязват някой и го критикуват.
- Мързеливия - няма по-добър от него във оправданията за да не съ свърши работата. Може да бъде много успешен, ако използва своята креативност във вършене на работа, вместо в измисляне на оправдания.
- Мърдия - Той иска да изглежда много умен и много знаещ. Ставва скучен на хората за много кратко време.
- Ентусиаст - винаги много се вълнува за новата работа, която бързо му омръзва и се опитва да я даде на някой колега.
- Негативен - той винаги гледа негативно на нещата и зарязава колегите си със своето негативно настроение.
- Бъбривко - той винаги говори на висок глас, сържи се грубо.
- Подмазвач - Винаги се съгласява с това което казвате, и ги успокоява. Изглежда весел, но не е от най-продуктивните.
- миксер - най-опасния характер за една фирма. Разпространява клюки и разваля отношенията между колегите си.
- Приемайте различията. Не може да наричате труден всеки служител със силно изразена индивидуалност. Този човек може да се окаже по-креатирен от другите.
- Не се занимавайте с личностите - не се опитвайте да промените личността на хората, които считате за проблемни. Говорете само за проблемите в работата. Хвалете ги пред всички, а посочвайте грешките, когато сте насаме.
- Следете тяхната работа, ако работят по-добре от средното ниво на работа, понасяйте техните странности.
- Не действайте емоционално. Недейте да позволявате на чувствата да Ви контролират отношенията със проблемите служители. Използвайте думата труден характер само за хора, които създават проблеми, а не за странни и различни хора.
- Слушайте. Вместо да спорите с трудните хора, слушайте и се опитвайте да разберете от какво възникват проблемите. Питайте ги за тяхното мнение и им позволете да намерят разрешение на проблемите.
- Бъдете пример - Бъдете добър лидер и смекчавайте отношенията между проблемите личности.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
Тест: Добър пример ли сте за служителите си по отношение на мотивацията?
от Biznesidei.bgДобри практики: Как „Apex” повишава мотивацията на служителите си?
от Biznesidei.bgКак да бъдете добър пример за служителите си по отношение на мотивацията
от Biznesidei.bgБез мотивация забравете за растежа на бизнеса си
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари