3 грешки, които да избягвате при посрещане на нови служители
6084
0
05 Септември. 2017
Наемане на служители
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Не е толкова трудно да загубите настоящите си служители, колкото е лесно да загубите новите.
Просто защото е по-лесно за тях да прекъснат отношения, които все още не са били осъществени.
Все пак новият служител Ви трябва и, ако искате да си спестите повторното търсене на нов кадър, трябва да задържите този, който вече сте назначили. За целта следва да го посрещнете и въведете в работа по подходящ начин.
Ето защо е важно да избягвате следните грешки:
Прекалено ранното възлагане на много работа.
На един новак му се налага да се адаптира към множество неща. Колективът, работната атмосфера, конкретните задачи, правилата, дисциплината - всичко е ново за него. Затова е важно да отделите достатъчно време за обучение и да започнете от по-кратки и по-малки задачи. С което служителят ще усвои новостите така, че в последствие спокойно да го оставите сам да се справя, защото ще сте сигурни, че се справя подобаващо.
Предположението, че новият служител разбира всичко.
Няма как да очаквате всички детайли да се изяснят веднага на човек, който за първи път се сблъсква с тях. Това, което за Вас е интуитивно и естествено, е напълно ново и неизвестно за новият Ви кадър. Затова да му нахвърляте най-общо как стоят нещата и да го оставите да се оправя сам, няма да доведе до нищо добро.
Непроследяване на процеса.
Да не следите как се справя новият Ви служител, също ще Ви донесе проблеми. От една страна, ако той се окаже неподходящ, ще пропуснете ранните знаци за това. От друга страна ще пропуснете да изясните важни моменти, които са останали неизяснени. Освен това ще загубите възможността да оцените дали самият Ви процес по въвеждане на служителите в работата е добър или има нужда от усъвършенстване.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители
от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...
3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес
от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...
Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри
от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...
5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители
от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари