Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 грешки, които да избягвате при посрещане на нови служители

от
6084 0 05 Септември. 2017
Наемане на служители

3 грешки, които да избягвате при посрещане на нови служители
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не е толкова трудно да загубите настоящите си служители, колкото е лесно да загубите новите.

Просто защото е по-лесно за тях да прекъснат отношения, които все още не са били осъществени. 
 
Все пак новият служител Ви трябва и, ако искате да си спестите повторното търсене на нов кадър, трябва да задържите този, който вече сте назначили. За целта следва да го посрещнете и въведете в работа по подходящ начин.
 
Ето защо е важно да избягвате следните грешки:
 
Прекалено ранното възлагане на много работа.
 
На един новак му се налага да се адаптира към множество неща. Колективът, работната атмосфера, конкретните задачи, правилата, дисциплината - всичко е ново за него. Затова е важно да отделите достатъчно време за обучение и да започнете от по-кратки и по-малки задачи. С което служителят ще усвои новостите така, че в последствие спокойно да го оставите сам да се справя, защото ще сте сигурни, че се справя подобаващо.
 
Предположението, че новият служител разбира всичко.
 
Няма как да очаквате всички детайли да се изяснят веднага на човек, който за първи път се сблъсква с тях. Това, което за Вас е интуитивно и естествено, е напълно ново и неизвестно за новият Ви кадър. Затова да му нахвърляте най-общо как стоят нещата и да го оставите да се оправя сам, няма да доведе до нищо добро.

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук


 
Непроследяване на процеса.
 
Да не следите как се справя новият Ви служител, също ще Ви донесе проблеми. От една страна, ако той се окаже неподходящ, ще пропуснете ранните знаци за това. От друга страна ще пропуснете да изясните важни моменти, които са останали неизяснени. Освен това ще загубите възможността да оцените дали самият Ви процес по въвеждане на служителите в работата е добър или има нужда от усъвършенстване.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: служителиуправление на персоналана работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.