Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 меки умения, за които да се оглеждате при подбор на персонал

от
3762 0 05 Юли. 2019
Наемане на служители

5 меки умения, за които да се оглеждате при подбор на персонал
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

На всички е ясно, че за да назначат нов служител, той на първо място трябва да има компетенциите за свободната длъжност.

Те обаче не са достатъчни, за да бъде даден кандидат подходящ за конкретната работа. Освен т. нар. "твърди" умения, свързани с конкретните задачи, трябва да търсите човек, който притежава подходящите "меки" умения.
 
А именно:
 
1. Отговорно отношение към работата.
 
Не е достатъчно кандидатът да е компетентен, трябва Ви човек, който си спазва обещанията. Който, когато Ви каже, че утре ще е свършил дадена работа, да я свърши или да има много основателно обяснение защо нее успял.
 
2. Позитивно отношение.
 
Няма лесна работа, всяка длъжност е обрвъзана с промени и затруднения. Затова е много важно да назначавате хора, които са позитивни. Не само, че с тях се работи по-приятни, но и те са способни по-леко да понасят трудните моменти. А колкото по-малко оплакващи се хора има в екипа Ви, толкова по-лесно ще е да поддържате духа му висок.
 

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук


3. Умения за решаване на проблеми.
 
Силно обвързано с горното умение. Проблеми има навсякъде, работата не е изключение. Затова Ви трябват такива хора, които са по-настроени да търсят решения на проблемите, отколкото да се оплакват от тях.
 
4. Комуникативност.
 
Доброто общуване е ключово за доброто изпълнение на задачите. То помага не само да се обясни къде и каква помощ е необходима, но и затрудненията в екипа да се обсъждат откровено. 
 
5. Желание за учене на нови неща.
 
Нали знаете - "човек се учи, докато е жив". Това е вярно и за света на бизнеса - непрекъснато изникват нови начини да се изпълняват дадени задачи, въвеждат се нови производствени, рекламни, управленски методи. Ако искате фирмата Ви да е в крак с новостите, Ви трябват служители, които са любопитни и отворени към промяната.
 
източник: allbusiness.com

Tags: служителина работаподбор на персонал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.