3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
781
0
21 Януари. 2022
Обслужване на клиенти
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването на бизнеса Ви.
Те Ви носят редовни приходи, като така Ви помагат да посрещнете ежемесечните си разходи и да влагате в развитието на бизнеса си.
Ето защо е много важно да ги запазите. Така че не допускайте тези 3 фактора да опорочат отношенията Ви:
1. Твърде дългото чакане.
Ако редовен клиент се обади с проблем, не го карайте да чака на телефона. Ако не можете да му отговорите веднага, посочете, че сте приели проблема и ще му върнете обаждане, когато имате яснота как да го решите. Разбира се, направете именно това и то възможно най-бързо. Не допускайте клиентът да бъде прехвърлян от отдел на отдел, а коментирайте с колегите си вътрешно и без да го намесвате. Същевременно, когато получите поръчка от него, старайте се да я изпълнявате във възможно най-кратки срокове. Има ли форсмажорни обстоятелства, редовите клиенти са по-склонни да проявят разбиране, но не злоупотребявайте.
2. Автоматизирани чатове.
Редовните Ви клиенти са хора, с които сте изградили отношения. Най-малкото не е коректно да ги оставите да си общуват с автоматизираната Ви система за отговаряне на съобщения. По-добре е въобще да нямате такава, отколкото потребители, вече поръчвали от Вас многократно, да минават през същата процедура, каквато минават инцидентните купувачи. Помислете си: ако корпоративен клиент вече е купувал от Вас, няма втори път да му поискате данни за фактура, нали? Вече ги имате, така че не се налага.
3. Не "прехвърляйте топката".
Ако клиент коментира с Вас свой проблем, дори Вие конкретно да не можете да го решите, защото проблемът не е във Вашия отдел, поемете оплакването. Не се оправдавайте, ами коментирайте с колегите си от какво се не е доволен клиентът и как можете да разрешите ситуацията. Ако се налага с клиента да общува друг служител, нека именно представителят на фирмата да осъществи връзката след като се е запознал със ситуацията, а не клиентът да звъни и да дава същите обяснения отново.
източник: entrepreneur.com
_____________________________________
изображение от: Markus Spiske on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите
от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...
Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден
от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж.
Важно е да го мотивирате...
5 съвета за справяне с трудни клиенти
от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...
4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре
от Biznesidei.bg
15 Юни 2021
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари