Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина да подобрите клиентското обслужване

от
838 0 11 Декември. 2020
Обслужване на клиенти

3 начина да подобрите клиентското обслужване
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Освен високото качество, и доброто обслужване има значителна роля за това дали клиенти, които веднъж са купували от Вас, ще повторят покупката си.

Как обаче да подобрите обслужването, което предлага Вашият бизнес? Ето 3 начина:
 
1. Вслушвайте се в обратната връзка.
 
Когато клиент Ви сподели за проблем с Ваши продукт или услуга, отделете време да го изслушате. В този тип впечатления са скрити много възможности за бъдещи подобрения. Можете ли да приложите предложенията на потребителите си, с оглед да им предложите нещо по-добро, направете го. В крайна сметка клиентите са тези, които знаят най-добре какво искат от стоките Ви.
 
2. Приканвайте клиентите да споделят впечатленията си.
 
Не чакайте те сами да Ви потърсят. Интересувайте се Вие - и при телефонни разговори, и при диалог очи в очи, и при писмена кореспонденция. Това ще остави впечатление у клиентите Ви, че сте заинтересовани от мнението им. А ако и прилагате на практика съветите им - още повече.
 
3. Изградете дългосрочни отношения с клиентите. 
 

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук


Това е може би най-трудното за реализиране от посоченото дотук. Защото изисква от Вас да изградите по-непосредствен диалог с клиентите си. За това могат да Ви помогнат последващите прозвънявания и имейли след направени поръчки. Поводът за подобна комуникация може да бъде и разгледаната в т. 2. Или пък можете да позвъните на клиент, който Ви е дал добра идея, за да му споделите, че сте се възползвали и сте направили съобразени с нея промени в стоките си. Можете да пращате имейли както с информация за нови стоки, така и с информация за промени около бизнеса Ви (в работното време, напр.), така и поздравителни имейли по различни поводи. Важното тук е да изградите и поддържате приятелски отношения с клиентите си.
 
източник: entrepreneur.com

____________________________________

изображение от: Andrea Piacquadio from Pexels
 

Tags: обслужване на клиентиклиентиобратна връзка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.