3 причини да губите клиенти
9283
0
19 Януари. 2018
Обслужване на клиенти
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Не клиентите, които правят еднократна покупка, са важни за бизнеса Ви. Важни са онези, които се връщат за още и още.
Какво обаче, ако започнете да губите дори лоялните сред тях? Какво ги кара да спрат да купуват от Вас?
1. Преживяването им при покупката е било неприятно.
Ако един клиент е срещнал лошо отношение, неуважение, некомпетентност при обслужването, той няма да се върне при Вас. Съвсем естествено ще предположи, че това го очаква и следващия път. Разбира се, дори и страхотните фирми имат клиенти, които остават недоволни. Но ако това се превърне в тенденция, проблемът не е случайна грешка, а значителна спънка.
2. Лоялността им не е наградена.
Клиент, който купува често от Вас, трябва да бъде обгрижен - благодарение на него фирмата Ви съществува и се развива. Ако той вижда обаче, че единственият Ви интерес е да му вземете парите, той ще отиде при някой, който го оценява. За да се предпазите от това, създайте програма за лоялност. У нас честа практика са картите за отстъпка. Защо не помислите как да въведете подобни и Вие. Ако това Ви изглежда прекалено често срещана практика, обмислете по какъв начин да наградите честите си купувачи.
3. Намират по-добри оферти другаде.
Не мислете, че по-добра оферта означава само по-евтин продукт. По-високото качество също е от голямо значение. Така че, ако не предлагате на клиентите си конкурентна стока, която да има достатъчно предимства, че да я изберете, те ще я потърсят при другите на пазара. За да предложите на хората това, което търсят, непрекъснато следете впечатленията на потребителите, мненията и критиките им. В крайна сметка е по-важно не Вие, а клиентите да харесват продукта Ви.
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...
Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите
от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...
Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден
от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж.
Важно е да го мотивирате...
5 съвета за справяне с трудни клиенти
от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари