4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре
2671
0
15 Юни. 2021
Обслужване на клиенти
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да сте наясно какво иска, от какво се нуждае, какво го мотивира да поръча.
А за да опознаете клиентите си, трябва да ги проучите така, че информацията от проучването да Ви даде ясна и конкретна информация. Ето 4 начина, по които да го направите:
1. Чрез статистиката на социалните мрежи
Без значение от това в коя социална мрежа готвите своите публикации, те генерират статистическа информация. Колко хора са се ангажирали с публикацията Ви, колко са кликнали, кои теми са се оказали най-интересни, кога потребителите са били най-активни. Всичко това ще Ви даде доста добра представа какво точно привлича вниманието на хората, които искате да спечелите на своя страна.
2. Директно общуване.
Можете да използвате чатове на живо, можете да използвате телефонни разговори, можете да използвате видео разговори - изборът е Ваш. Имате немалко опции да комуникирате директно с клиентите си. Затова е важно да ги използвате и внимателно да се вслушвате в споделеното.
3. Обратна връзка.
Окуражавайте клиентите да Ви дават обратна връзка за стоките, услугите, публикациите Ви. Въобще за всичко от фирмата Ви, което достига до тях. Следете и позитивните мнения, и критиките, защото те ще Ви покажат в какво сте се справили и къде трябва да работите още. Не забравяйте, че именно клиентите трябва да харесват продуктите и услугите Ви, затова се вслушвайте дори и в онези мнения, които противоречат на Вашето.
4. Външни източници.
Вие не сте единствените, които проучват потребителите. Данни за предпочитанията им можете да намерите в различни доклади, статии в специализирани издания, в медийни публикации. Така че следете онези външни източници на информация, които могат да Ви подскажат нещо за целевата Ви аудитория, нейното поведение, нужди и цели.
източник: allbusiness.com
______________________________________
изображение от: Dan Dimmock on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден
от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж.
Важно е да го мотивирате...
3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...
Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите
от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...
Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден
от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж.
Важно е да го мотивирате...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари