4 начина да направите фирмения сайт по-приятен за използване за потребителите
3330
0
16 Март. 2017
Обслужване на клиенти
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Сайтовете отдавна не са просто местата, където фирмите споделят информация и по пуляризират продуктите си. Сега те се използват за предлагане на страхотно преживяване за потребителите и увеличаване на генерирания трафик, а така и на продажбите.
Може би едно от най-ключовите условия за това да имате добър сайт е свързано с високата скорост на зареждане на графики и текст. Колкото по-бавно зарежда сайтът Ви, толкова възможността потребителите да се откажат и да го затворят, се увеличава. Затова е важно да следите този показател.
Освен да работите за ускоряване на зареждането на сайта си, ето какво още можете да направите:
1. Опростен функционален дизайн
Малко и несложни изображения заедно с малко текст привличат клиентите повече. Освен това по-добре е да запазите информацията на една страница, без прехвърляне към други. Хубавото тук е, че потребителят се ангажира по-лесно, а времето за зареждане се минимизира.
2. Компресирайте кода на сайта
Друг вариант да увеличите скоростта на зареждане е да компресирате кода си. Може да го направите с помощта на софтуер като Gzip.
3. Улеснете допълнително потребителите.
-
Намалете броя на полетата във формите за абонамент и поръчка. Колкото по-малко се попълва, толкова по-лесно ще става.
-
Посочете важната за потребителите информация по отношение на предоставянето на данни в близост до формата за абонамент или поръчка. Можете да го направите дори във вид на линк към изскачащ в страницата прозорец, където да обясните как стоят нещата например със защитата на личните данни.
- Когато използвате реклами през Google, уверете се, че те представят вярно съдържанието на сайта Ви. Така хората, които влизат в него за нещо определено, няма да се разочароват, че не сте в състояние да им го предложите, въпреки че рекламата им го е обещала.
Още по темата: 5 ключови елемента всеки сайт на малък бизнес трябва да има
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 причини онлайн магазинът Ви да не генерира продажби
от Biznesidei.bg
07 Май 2021
Колкото и да са страхотни стоките Ви и да е добър маркетингът Ви, онлайн магазинът...
Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години
от Biznesidei.bg
18 Октомври 2016
С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти,...
3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...
Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите
от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари