Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето

от
7115 0 28 Март. 2017
Обслужване на клиенти

4 начина да разграничите най-ценните си клиенти от тези, които само Ви губят времето
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Въпреки че фирмите разбират важността на клиентското обслужване, не винаги са в състояние да го предложат. Понякога обаче това се оказва невъзможно, заради липса на ресурси или лошо планиране.

В крайна сметка колко души в областта на обслужването можете да назначите?
 
Ето защо е важно да оцените клиентите си така, че да знаете на кого си струва да отдадете ресурсите си и при кого е по-добре да ги спестите.
 
Как да ги разграничите:
 
Фокус върху печалбите, не върху броя продажби.
 
Един клиент може да купи 1 стока и пак да Ви донесе повече печалба от друг, купил 10. За Вас най-важни са не онези клиенти, които купуват много, а които носят високи печалби. Фокусирайте се върху тях и върху поддържането на позитивните си отношения, вместо да отделяте време и ресурси на клиенти, които купуват много, но Ви носят малко.
 
Препоръки.
 
Няма по-добър маркетинг от препоръките от близки и познати, вече закупили и ползвали една стока. Клиентите, които Ви препоръчват на своите контакти, са хората, на които трябва да оставите най-добро впечатление. Те Ви носят нови потребители. Затова е важно да ги обгрижвате и да се отнасяте с внимание към тях.

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


 
Възраст.
 
Под възраст тук става дума за това от колко време даден клиент купува Вашите продукти. Колкото по-отдавна този клиент потребява от Вас, толкова по-важен е той за Вашата фирма. Много по-лесно е да съхраните съществуващите клиенти, отколкото да привлечете нови и да ги направите трайни. Пазете онези, които вече купуват редовно от Вас. Те практически Ви носят средствата да привличате новите потребители.
 
Ниски разходи за поддържане.
 
Едно е клиентът да Ви познава, да е наясно как работите и да не се притеснявате за обслужването им. Ако клиентите не Ви губят време в уговорки, излишни срещи, преговори и какво ли още не, те са особено важни за бизнеса Ви. Това са клиентите, за чието спечелване не хабите големи ресурси. Не си струва да вложите дни наред усилия по спечелването на един клиент, който Ви по-малко пари, отколкото сте похарчили за привличането му. Съсредоточете се върху онези от потребителите си, които можете да убедите бързо и чието обслужване не Ви коства специални допълнителни усилия.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: обслужване на клиентиклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.