4 причини да задавате повече въпроси на потенциалните си клиенти
3478
0
06 Януари. 2017
Обслужване на клиенти
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Потенциалните клиенти не се интересуват от продукта или услугата Ви. Грижа ги е за ежедневните предизвикателства и проблеми, с които се сблъскват, и за начините да се справят с тях.
Да разберете това е в основата на постигането на целите Ви. Ако се фокусирате само върху себе си, говорите само за продуктите и услугите си и игнорирате притесненията на потребителите, няма да спечелите никакви продажби.
Решението? Задавайте повече въпроси! Точно толкова просто, но и точно толкова ценно за Вас и уменията Ви да разбирате клиентите си.
Какви ползи Ви носят повечето зададени въпроси:
1. Научавате какво мотивира потребителите.
Когато клиентите споделят с Вас най-големите си проблеми, ще научите какво трябва да им предложите, за да ги решат. Освен това можете да вложите това знание е в рекламирането на същите тези продукти, които се справят с проблемите и отговарят на нуждите.
2. Отделяте потенциалните клиенти, на които не можете да помогнете.
Може би това Ви звучи като загуба на възможности. Замислете се, обаче - можете ли да предложите всичко на всички? Със сигурност има хора, които няма да купят от Вас по една или друга причина. Да ги отделите от онези, за чието привличане ще вложите усилия, Ви пести много време и средства.
3. Вероятността сами да саботирате продажбата намалява.
Колкото по-малко знаете за потребителите, на които предлагате, толкова по-голям е шансът да кажете нещо, което да ги накара да се откажат от покупката. Представете си, че предлагате мебели. Казвате на клиента, че правите доставка и монтаж на място. Ако той по някаква причина предпочита да си монтира мебелите сам, тази предварителна информация от Ваша страна може да го откаже от покупката. Ето защо е по-добре да поискате от потребителите информация какво конкретно им трябва и след това да им го предложите, отколкото предварително да посочвате характеристики, които смятате за предимства и които може да се окажат недостатъци.
4. Ще подобрите отношенията си с потенциалните клиенти.
Задаването на въпроси показва интерес. Ако хората усещат, че се интересувате от тях и решаването на техните проблеми, а не само от печалбата си, те ще бъдат по-склонни не само да купят, но и да се върнат при Вас. А и Вие ще ги разбирате по-добре и ще можете да водите комуникацията по начин, кореспондиращ със спецификите им като потребители.
Още по темата: 3 стъпки за привличане на перфектния целеви клиент
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 причини онлайн магазинът Ви да не генерира продажби
от Biznesidei.bg
07 Май 2021
Колкото и да са страхотни стоките Ви и да е добър маркетингът Ви, онлайн магазинът...
3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си
от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...
Как продажбите на корпоративни клиенти ще се променят в следващите 20 години
от Biznesidei.bg
18 Октомври 2016
С промените, настъпващи на пазара и сред начините за предлагане на продукти,...
3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари