Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 добри причини да уволните най-лошите си клиенти

от
5101 0 02 Септември. 2016
Обслужване на клиенти

5 добри причини да уволните най-лошите си клиенти
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всички сме чували изразът "клиентът винаги е прав". Той обаче не отразява задължително истината. По-важното - необходимо е да разберем, че не всеки клиент е правилния клиент за нашата фирма.

В интерес на предприятието Ви е да изоставите онези клиенти, които се отразяват зле на бизнеса Ви. Ето защо:
 
1. Разконцентрират Ви от това, което действително представлява марката Ви.
 
Марката е идентификационния Ви код в очите на клиентите. Тя не се заключава до визуализацията. Неслучайно терминът "брандинг" (oт brand - марка) не включва просто измисляне на лого и избиране на цветове за него. Кого обслужва бизнесът Ви също е част от марката Ви. Те също показват какви сте като бизнес и какво искате да постигнете. Ако започнете да привличате неподходящи клиенти това естествено ще се отрази зле на марката, респективно на бизнеса Ви. 
 
2. Третират Ви като банка.
 
Не всички добри клиенти ще Ви плащат предварително или в срок от 7 дни. Но това съвсем не означава, че трябва да се примирявате с клиенти, които бавят плащанията си с месеци. Освен ако не давате кредити и заеми. Потребителите, които пречат на работата Ви, като не Ви плащат своевременно, не са Ви необходими. Не забравяйте, че парите имат различна стойност във времето.
 
3. Винаги изискват повече.
 

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук


Всички искаме да реализираме добри сделки. Но дългосрочното партньорство между клиент и бизнес се създава само тогава, когато и двете страни печелят. Клиенти, които изискват от Вас да им давате повече за собствена сметка, Ви носят загуба.
 
4. Служителите Ви вече не искат да работят с тях.
 
Не само лошите шефове и проблемите на работа могат да създадат неприятна и демотивираща атмосфера. Клиентите, които се отнасят грубо със служителите Ви, създават излишни затруднения и никога не са доволни са по-вредни за фирмата Ви, отколкото полезни. Ентусиазмът, ангажираността и високото качество на работа на екипа Ви ще Ви спечелят и нови клиенти, и повече продажби. Погрижете се за колектива си, вместо за лошите клиенти.
 
5. Просто не носят достатъчно печалби.
 
Колкото и голям да е един клиент, ако не Ви носи достатъчно печалби, трябва да ограничите работата си с него. А ако е най-големият - да направите всичко възможно да не зависите от поръчките му. Спомнете си какво посочихме по-горе - добрите взаимоотношения между клиента и бизнеса се градят на базата на взаимната съразмерна изгода. Ако един потребител не Ви носи печалба - не Ви е нужен. Ако Ви носи малка печалба - не трябва да разчитате на него, а да разширявате клиентската си мрежа.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: обслужване на клиентиклиентибрандинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.