Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 ключови качества на клиентското обслужване

от
8538 0 29 Ноември. 2017
Обслужване на клиенти

5 ключови качества на клиентското обслужване
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Доволните клиенти се връщат отново и отново. Именно това са хората, които имат потенциал да станат лоялни на фирмата Ви. А лоялните потребители са едни от най-ценните за бизнеса, защото генерират ключови приходи.

Как да си осигурите доволни клиенти и сред старите, и сред новите? С добро обслужване. 
 
А то има следните 5 ключови качества:
 
1. Осигурете базовите изисквания.
 
Първото и най-важно нещо за всяко обслужване - каквото обещава рекламата Ви, това е минимумът, който трябва да осигурите на клиентите. Обещавате доставка до 2 работни дни? Доставяйте до 2 работни дни. Спазвате ли обещанията си към клиентите, те ще Ви се доверяват и ще продължат да купуват от Вас
 
2. Бъдете приятелски настроени и проявявайте разбиране.
 
Не е необходимо да сте свръхофициални с клиентите си, освен ако не предлагате свръхлуксозни стоки. Дръжте се приятелски, защото ако стопите ледовете, ще се разбирате много по-добре. Важно е също да проявявате разбиране. Някои клиенти ще имат повече въпроси от други. Или ще имат повече изисквания. Или ще имат притеснения и ще се нуждаят от пълна информация за рекламациите. Съдействайте им максимално, защото колкото по-сигурни се чувстват, толкова по-лесно ще вземат решение за купуване.
 

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук


3. Намалете работата за клиентите.
 
Колкото по-малко операции трябва да направят, за да купят продуктите Ви, толкова по-добре. Ако продавате онлайн - минимизирайте броя стъпки, с които се прави поръчка. Приемайте и поръчки по телефона. Направете всичко възможно нищо в процеsа по поръчване да не създава съмнения у клиентите. Леснотата и прозрачността ще им донесат чувство за сигурност и ще ги стимулират да затворят поръчката си.
 
4. Връщайте жеста.
 
Всеки от Вашите клиенти ще се зарадва, ако получи подарък от Вас. Дали ще го направите при десетата поръчка или по някакъв повод, малък подарък винаги е добре дошъл. Ако ще да е във вид на поздравителна картичка или кутия шоколадови бонбони.
 
5. Ценете и използвайте обратната връзка.
 
Мнението на клиентите е много важно, защото показва какво ще ги накара да купуват повече от Вас. Затова винаги слушайте внимателно и взимайте съветите предвид. Разбира се, търсете тенденциите в мнението на клиентите, а не просто отделни еднолични изисквания.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: обслужване на клиентиклиентиобслужване

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.