Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден
1177
0
09 Декември. 2021
Обслужване на клиенти
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж.
Важно е да го мотивирате за редовни покупки, защото запазването на редовните клиенти изисква по-малко разходи от намирането на нови.
Какво можете да направите, за да си осигурите и запазите тези редовни клиенти? Доверете се на обратната връзка от самото начало и редовно!
Ето защо:
1. Тя разкрива правилните цели.
Вие може да имате едно впечатление от бизнеса и стоките си, а клиентите - съвсем друго. В случая какво си мислите Вие няма особено значение. Важно е да знаете мнението на клиентите, защото те са хората, на които предлагате и които трябва да харесват продуктите Ви, за да ги купят.
2. Честата комуникация е винаги добра идея.
Колкото повече комуникирате с клиентите си, толкова по-обгрижени ще се чувстват те. Ако не просто им позволите, а насърчите да Ви споделят градивната си критика и я ползвате за въвеждане на подобрения, толкова по-ясно ще става, че цените хората, на които продавате. А е съвсем естествено клиентите да пазаруват там, където се чувстват значими и където мненията им са уважавани.
3. Обратната връзка Ви помага да се развивате.
В критиките на клиентите Ви са скрити подобренията, които можете да направите в бизнеса си, за да се развива и да привлича нови потребители. Така че ползата е двустранна: от една страна проявявате внимание към клиентите, от друга страна канализирате препоръките им в подобряване на стоките и обслужването си. В крайна сметка печелят и двете страни.
източник: entrepreneur.com
______________________________________
изображение от: Amy Hirschi on Unsplash
______________________________________
изображение от: Amy Hirschi on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...
Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите
от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...
5 съвета за справяне с трудни клиенти
от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...
4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре
от Biznesidei.bg
15 Юни 2021
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари