Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!

от
8453 0 06 Февруари. 2018
Обслужване на клиенти

Незабравимо преживяване за клиентите без тежест за фирмения бюджет? Възможно е!
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да се върне при Вас един клиент, не е достатъчно да имате добър продукт на изгодна цена. Защото конкурентите Ви също имат такива продукти.

Важно е да накарате клиентите си да се чувстват добре, докато изпълняват всички стъпки по закупуването на Вашите стоки. Иначе казано - да им осигурите незабравимо преживяване, за да се върнат за още.
 
Как да го направите обаче, без вложение на значителни средства? Ето няколко съвета:
 
1. Бъдете откровени, приятелски настроени и достъпни.
 
Никой не обича да пазарува на място, където го третират студено или лошо. Покажете отзивчивост и хората ще се връщат при Вас. Правете го дори тогава, когато не можете да очаквате покупка. Така ще покажете на клиентите, че Ви е грижа за тях, а не за портфейлите им.
 
2. Персонализирайте комуникацията.
 
Хората са различни, имат различни въпроси и нужди. Ако искате да ги обгрижите добре, съобразете се с индивидуалността им. Ако при Вас дойде клиент, който задава много въпроси и търси много подробности, обяснете му всичко внимателно и търпеливо. Ако пък клиентът Ви е делови или бърза, бъдете стегнати и конкретни.
 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


3. Усмихвайте се, но искрено.
 
Усмивката има силата да предразполага. Стига да е искрена и да не изглежда "сложена" по задължение.
 
4. Вложете идеите на клиента.
 
Независимо дали са свързани с продукта или с начина, по който ще протече процесът на покупка, вслушайте се в идеите на клиента. Възможно е да не Ви изглеждат особено удачни, но да имат голямо значение за него. 
 
5. Слушайте активно.
 
Никога не подценявайте важността на това да слушате внимателно и да задавате насочващи въпроси. Така не само ще си изясните какво конкретно е необходимо на потребителите, но и ще покажете интерес и загриженост. Добрата комуникация е ключова за изграждането на позитивни взаимоотношения и оставянето на добро впечатление.
 
6. Инвестирайте в добра опаковка.
 
Ако продуктът Ви е качествен, той само ще страда от некачествената си опаковка. И това може да отблъсне клиентите Ви. Освен това, опаковките нерядко са важен фактор за начина, по който се ползват продуктите Ви. Ако например предлагате декоративна козметика, опаковките са "лицата" на продуктите Ви и им осигуряват по-дълъг живот. Клиентите Ви няма да искат компактна пудра, чийто капак се чупи след 3 отваряния, напротив. 
 
И още нещо. Винаги, когато се зачудите дали един клиент би останал доволен от Вас и продукта Ви, запитайте се:
"Аз бих ли останал доволен от това като клиент?"
 
Когато имате съмнения, поставете се на мястото на своите потребители. В крайна сметка и Вие ежедневно влизате в същата роля.

А какви грешки да избягвате, за да не изгоните клиентите си, вижте тук >>>
 
източник: allbusiness.com

Tags: обслужване на клиентиклиентипотребители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти

от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...

Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите

от Biznesidei.bg
14 Декември 2021
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо...

Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден

от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж. Важно е да го мотивирате...

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.