Защо е важно да показвате благодарността си на клиентите
1119
0
14 Декември. 2021
Обслужване на клиенти

37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Коледните и новогодишните празници са прекрасно време да покажете колко високо цените своите клиенти.
И то не само от куртоазия или защото "така правят всички". А защото това ще е полезно за бизнеса Ви.
Ето и къде се крият позитивите:
1. Благодарността е пътя към изграждане на трайни отношения.
Да, бизнесът има прагматична основа: предлагате нещо, което някой иска да купи, с цел да спечелите пари. Само че търгувате с хора, а хората са социални същества. За да пазаруват от Вас, те трябва да се чувстват обгрижени и оценени. А да не оценявате редовните си клиенти, на чиито покупки се дължи развитието на фирмата Ви, е немислимо. Засвидетелствайте своята благодарност, за да затвърдите вече изградените връзки и да създадете още по-добри условия хората, които пазаруват само от време на време при Вас, да станат редовни клиенти.
2. Благодарността действа като катализатор на симбиозата между екипите по маркетинг и продажби.
Маркетинговият Ви екип ще се погрижи за създаването на креативен и ефективен начин да покажете, че оценявате своите потребители. Екипът по продажбите пък ще го персонализира за отделните групи клиенти. А докато работят заедно, тези два тима ще се учат един от друг и ще се сработват още повече.
3. Ще оставите трайно впечатление.
Жестове като този не минават незабелязани, напротив. Ако накарате клиентите Ви да се чувстват оценени и радостни, че пазаруват от Вас, то те ще имат стимул да се върнат. А колкото по-персонализирани са начините, по които показвате благодарността си, толкова по-запомнящи се ще са те. Така и ефектът им ще е по-дълготраен.
Така че, ако решите да пратите малки подаръци на редовните си клиенти за празниците като знак за благодарност, помислете какво знаете за всеки един от тези клиенти. Какво би го зарадвало? За какви тревоги и проблеми Ви е споделял? Имайки това предвид, по-лесно ще изберете подходящия подарък.
източник: allbusiness.com
___________________________________
Изображение от: Kira auf der Heide on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 досадни неща, които гонят редовните Ви клиенти
от Biznesidei.bg
21 Януари 2022
Хората, които купуват от Вас регулярно, са онзи, на които се опира съществуването...
Как да запазите клиентите? Искайте им обратна връзка от първия ден
от Biznesidei.bg
09 Декември 2021
Не е достатъчно даден потребител да купи от Вас веднъж.
Важно е да го мотивирате...
5 съвета за справяне с трудни клиенти
от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...
4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре
от Biznesidei.bg
15 Юни 2021
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари