Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 начина, по които настоящата Ви работа може да Ви помогне да стартирате бизнес

от
5418 0 26 Януари. 2016
Планиране и стратегии

6 начина, по които настоящата Ви работа може да Ви помогне да стартирате бизнес
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да, можете да започнете своя мечтан бизнес, докато още работите. Запознайте се със следните 6 причини, поради които настоящата Ви длъжност е най-добрата стартова площадка.

1. Финансова стабилност.
 
Точно сега на настоящата Ви работа получавате заплата, нали? Това означава, че не е жизнено важно стартиращия Ви бизнес да започне да носи печалби веднага! Това Ви дава възможност да тествате, да променяте стратегиите си, да се развивате и учите в началните етапи, когато всичко още е ново за Вас.
 
2. Нужди.
 
Докато работите в една фирма, можете да видите как тя носи на клиентите си онова, което им е необходимо. В крайна сметка и докато работите, Вие предлагате един продукт - собствения си труд. Ако усвоите начините непрекъснато да подобрявате работата си, ще бъдете наясно и как да подходите така, че непрекъснато да подобрявате и продуктите, които предлага Вашия бизнес.
 
3. Рискове.
 
Няма по-добро място за поемане на рискове от настоящата Ви работа. Рискувайте, като тествате нови идеи. Рискувайте, като тествате нови методи за справяне с настоящите си задачи. Рискувайте, като помагате на колегите си в онази сфера, в която искате да се развивате като предприемачи. По този начин ще възпитате у себе си умението да поемате калкулирани рискове.
 

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук


4. Отношения.
 
На настоящата си работа сте създали контакти, а те са много важни в света на предприемачеството. Един от най-добрите начини да изграждате добри отношения с хората пък е да задавате въпроси. Почти всеки, от шефа до колегата на бюрото до Вас, обича да отговаря на въпроси за себе си и работата си.
 
Например: Когато стартирате фирмата си, ще трябва да продавате на клиентите си. Отидете при колегите си, занимаващи се с продажби, и ги попитайте какви методи използват.
 
5. Умения.
 
Докато имате работа, имате база да усвоявате нови умения. Помислете, какво ще Ви се наложи да правите като предприемач? Набележете си няколко неща, които трябва да усвоите. След това доброволчествайте по поемането на именно тези задачи на работа. Колкото повече способности развиете у себе си преди да напуснете и да се концентрирате върху бизнеса си, толкова по-лесен ще е преходът между обикновената работа и предприемачеството.
 
6. Марка.
 
Всеки има собствена марка на работа. Вгледайте се в своята с брутална откровеност. Определете негативите и позитивите си. Вземете мерки да подобрите имиджа си, да се ребрандирате. Трудно е, но и като служител в една фирма можете да се репозиционирате, точно както бихте го направили на един пазар. 
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: на работапредприемачирискове

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да изберете в какво да инвестирате

от Biznesidei.bg
28 Юли 2022
Няма рецепта, която да Ви посочи кои вложения ще са успешни със сигурност и кои...

Какво да включите в инвестиционния си план?

от Biznesidei.bg
30 Юни 2022
Планирането е чудесна дейност, която помага в множество сфери. Дори при...

5 въпроса, които да си зададете, преди да вземете бизнес заем

от Biznesidei.bg
25 Май 2021
Парите движат бизнеса. Необходими са Ви, за да го създадете, да го развивате, да го...

5 стратегии за бизнес развитие

от Biznesidei.bg
10 Януари 2020
Ако бизнесът Ви си е стъпил на краката и генерира достатъчно печалби, е време да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.