от Biznesidei.bg
86710
03 Юни. 2016
Предприемачество
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
2.5
от 2 гласа
Оценка на потребителя
Стартирането на бизнес е рискована стъпка, затова трябва да се прави внимателно. Поради което много хора считат, че трябва да изчакат, докато не настъпи подходящият момент. Да, но ако чакате, той може и никога да не дойде. Именно чакането е проблемът тук: предприемачеството е проактивно, а не реактивно. Вие трябва да карате нещата да се случват, не да чакате да го направят.
Така че, ако за Вас подходящият момент зависи от външни условия - като икономическа среда, инфраструктура, брой на клиентите на пазара, на който искате да излезете - ще загубите твърде много време в чакане всички променливи да се подредят подобаващо. Вместо това работете за онези фактори, които зависят от Вас.
Така че подходящият момент да стартирате е, когато сте си осигурили:
Стартирате бизнес, следователно Ви трябват пари. Колко - зависи от бизнеса, който ще стартирате. Но те са Ви необходими. Дали ще теглите кредит, дали имате спестявания или няма да напускате работа, за да се издържате - важно е да имате приток на финанси. В началото бизнесът не просто няма да генерира печалби, а няма да генерира и приходи или те ще са инцидентни. Трябва и да оцелеете през това време, и да инвестирате в бизнеса си, за да привличате клиенти и да печелите пазарен дял.
2) Правилна преценка за размера на бизнеса.
Стартирането на бизнес не означава да купите сграда, да я напълните с тежки машини и да отворите фабрика. Има типове бизнес, които изискват минимални капиталовложения. Ако средствата Ви са ограничени, винаги можете да отворите онлайн бизнес, за който не се налага да имате дори офис - можете да работите от дома си. Така ще си осигурите нещо много важно - както казва поговорката - ще се "разполагате според чергата си".
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Повече детайли тук
3) Стратегия за достигане до и привличане на клиентите.
Липсва ли Ви тази стратегия, значи стартирате "на сляпо". Няма как да имате приходи, при положение че клиентите не знаят за Вашето съществуване. Не си позволявайте да влагате средства в бизнес начинание, преди да сте изяснили за себе си кои са целевите Ви потребители и как ще привличате вниманието им. Ако трябва, забавете старта, прочетете десет книги, десет сайта с рекламни и маркетингови съвети, определете действията си и едва тогава стартирайте.
Разбира се, бизнесът има много други важни специфики, на които да обърнете внимание. Персоналът, например, е един от най-важните фактори, от които зависи успеха на една бизнес идея. В определени случаи, обаче, можете да стартирате и без него. Но не и без да имате пари, да прецените размерите, с които ще стартирате, да изясните как ще привлечете вниманието на потребителите.
източник: businessnewsdaily.com
Tags: стартиране на бизнесстартиране на собствен бизнескак да започна бизне
Сподели своя коментар0 Коментари