Защо уменията в счетоводството са ценни за предприемачите
1266
0
23 Април. 2021
Предприемачество
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Счетоводството е част от всеки бизнес, дори най-малкия.
В момента, в който започнете дейност, трябва да има кой да я отчита законосъобразно, за да си нямате проблеми в последствие.
Защо обаче съвсем не е лоша идея и Вие като предприемач да имате понятие от счетоводство, дори и да си имате служител или външен изпълнител за тази работа?
Ето защо:
1. По-добре ще разбирате финансите си.
За да успее бизнесът Ви, трябва да е печеливш. Иначе казано приходите Ви да надвишават разходите Ви. За тази цел обаче трябва да сте наясно не просто основните, а с всички приходи и разходи, с паричния поток, с данъците и таксите, които трябва да плащате. А те попадат именно в рамките на счетоводната работа.
2. Ще се сработите със счетоводителя си.
Без значение кой Ви води счетоводството, важно е да се разбирате. От него зависи да погасявате задълженията си своевременно, да пращате нужните документи в срок. Ако разбирате работата му добре, няма да му поставяте изисквания, които, за да изпълни, трябва да направи нарушение в счетоводното или данъчно законодателство. Което пък да Ви навлече глоби.
3. Получавате ценна информация за финансовото състояние на фирмата.
Балансът и отчетът за приходите и разходите са много полезни за всеки един предприемач документи. Защото да ги разчитате и разбирате ще Ви дава ясна представа как се развива бизнесът Ви и дали нещата вървят "на добре". Имайки това предвид, ще можете да взимате значително по-добре информирани мерки и решения.
4. Ще можете да се грижите ефективно и за личните си финанси.
Управлението на семейния бюджет е счетоводство в миниатюра. Колкото по-добре се справяте с фирменото такова, толкова по-лесно ще организирате личните си приходи и разходи по начин, който ще Ви спести разчитането на заемни средства.
източник: entrepreneur.com
___________________________
изображение от: Andrea Piacquadio from Pexels
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 цели за новата година, които да си поставите като предприемач
от Biznesidei.bg
30 Декември 2021
На старта на всяка нова година планираме какво да правим през идните 12 месеца....
3 съвета за предприемачи на старта
от Biznesidei.bg
21 Декември 2021
Избрали сте си идея и сте готови да стартирате собствен бизнес.
И какво...
10 мисли за добротата, които предприемачите трябва да прочетат
от Biznesidei.bg
16 Декември 2021
Светът на бизнеса често е изобразяван като висококонкурнтна екосистема, в която...
5 урока, които предприемачите могат да научат от Уолт Дисни
от Biznesidei.bg
30 Ноември 2021
Много от нас са отраснали с филмите на Дисни, така че успехът им е неоспорим.
Ето...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари