Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 елемента на виралната реклама

от
4467 0 04 Март. 2014
Социални мрежи

3 елемента на виралната реклама
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Направени са много креативни вирални маркетингови стратегии с което все по-често говорим за виралната реклама. Основната идея на виралния маркетинг е да накарате една идея да се разпространява. За тази цел се използват материали, които създават конфликти или силно привличат вниманието на потребителите.

Според проучвания, най-добрите вирални реклами трябва да съдържат следните 3 елемента: 
 
- Позитивизъм и приятни теми;
- Да предизвика силно определена емоция - гняв, страх, радост.
- Практически трябва да е полезна; 
 
Социална ценност. 
 
Хората обичат да споделят съдържание, което им гали егото, прави им комплименти. Това означава, да накарате своите клиенти да почувстват, че техния вкус е оценяван или да ги накарате да изглеждат по-ценни.
 
Катализатори. 
 
Трудно ли Ви е да повятвате, че за една марка за конфлейкс може да се говори повече от колкото за disney world? Всъщност може, стига марките да могат да катализират определени чувства, които да свързват с марката.
 
Емоция. 

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук


 
Хората са склонни да споделят нещо, което им влияе емоционално. Новините, които гледаме по телевизията не се споделят толкова често в социалните медии, защото предизвикват чувствата страх, гняв и безспокойство.

Tags: маркетингвирален маркетингвирална рекламареклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

7 закона на маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Май 2019
Имайки предвид колко много от клиентите Ви имат профили в тях, не можете да си...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.