4 фундаментални принципа на резултатните Facebook реклами
10397
0
20 Март. 2017
Социални мрежи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Facebook е некоронованият крал на рекламирането в социалните мрежи. И как да не е, когато предлага широк набор от рекламни вариации, анализи и таргетиране. Това го прави идеална платформа, на която да популяризирате продуктите и услугите си.
Независимо от това колко е страхотен, той трябва да се използва правилно, за да разгърне пълния си потенциал. Ето какви ключови елементи да заложите в своите реклами, за да бъдат те максимално ефективни:
1. Изяснете психологията зад цветовете.
Всеки един цвят внушава нещо различно на потребителите. А именно:
❐ Синьо, лилаво зелено са цветове, предпочитани от по-възрастните хора. Младежите, от друга страна, предпочитат жълто, оранжево и червено.
❐ Според проучване на Joe Hallock най-недолюбваният цвят е оранжевото, следвано от лилавото, жълтото и кафявото.
❐ Червеното е цветът, който най-силно грабва вниманието.
Вашата задача е да изберете такива цветове, които да отговарят на Вашето рекламно съобщение и да внушават това, което Вие желаете. Разбира се, горепосоченото не Ви ограничава стриктно, но е добре да го имате предвид, когато избирате цветове за рекламите си.
2. Избягвайте прекалено смелите твърдения.
Ако някой не познава фирмата и продуктите Ви, няма да го впечатлите с твърдението, че сте най-добрите. Вместо да хиперболизирате, по-добре посочете студените факти. Те ще генерират много повече доверие в рекламата Ви и ще Ви спечелят по-добри резултати.
3. Използвайте подходящи призиви за действие.
Много е важно клиентите да знаят какво искате от тях да направят. Ако рекламирате продукт, а просто им напишете "Кликнете тук", те няма да разберат, че искате да поръчат. Използвайте ясни инструкции, като "Абонирайте се за нашия бюлетин и ще получавате винаги актуални новини от сферата на...". Така потребителите знаят не само какво ще се случи, но какво действие от тяхна страна ще доведе до това. Така ще си спестите изненадата им, ако се озоват на страница за продажби, след като просто за кликнали на реклама, която прилича на новина или друг вид съдържание.
4. Тествайте непрекъснато.
Това няма директно да подобри дизайна на рекламите Ви, но ще Ви покаже какво работи и какво не сред Вашите целеви клиенти. Следете внимателно анализите, които Facebook предоставя, за да откриете какъв тип реклама дава най-добри резултати за Вас. Имате ли нови идеи, тествайте ги неколкократно, за да откриете дали се отличават с потенциал.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
Ако Facebook рекламите Ви не работят, задайте си тези 4 въпроса
от Biznesidei.bg
08 Декември 2016
Facebook е силен рекламен инструмент, към който обаче трябва да се подхожда със същата...
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари