4 грешки в социалните мрежи, които бизнесът Ви не може да си позволи
4128
0
11 Октомври. 2016
Социални мрежи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Маркетингът в социалните мрежи е задължителен. Твърде ефективен е за развитието на бизнеса, за да го игнорирате. Колкото по-важен компонент става той в маркетинговата Ви стратегия, толкова опасността да допуснете грешки се увеличава.
Ето основните от тях, които трябва да спрете да допускате още сега:
1. Не общувате с почитателите на страницата си.
Социалните мрежи са мястото, на което потребителите общуват с фирмите най-много. Затова и страницата Ви в социалните мрежи е важно място за обслужване на Вашите клиенти. Именно по тази причина не можете да си позволите да не отговаряте на коментари и съобщения. Всяко тяхно игнориране дава лош сигнал.
Важно е също да правите редовни публикации с ангажиращо нерекламно съдържание, за да поддържате интереса на потребителите.
2. Публикувате твърде много реклами.
Никой в социалните мрежи няма да следва страницата Ви само за да чете рекламите Ви. Ако не предлагате полезна безплатна информация според интереса на аудиторията Ви, тя ще отиде при някой друг, който може да ѝ я предложи.
Още по темата: Най-подходящото време за публикации в социалните мрежи
3. Не посочвате какво конкретно искате потребителите да направят.
Ако публикувате информация за събитие, трябва да посочите на потребителите, че искате от тях да се присъединят към него. Ако публикувате връзка към интересна статия, подканете ги да кликнат на нея. Не си мислете, че щом сте сложили нещо, което прилича на линк, хората непременно знаят, че трябва да го натиснат. Изяснявайки какво искате от аудиторията си да направи, увеличавате шансовете си тя да направи именно това, а не нещо друго.
4. Не искате да правите вложение.
Сериозното присъствие в социалните мрежи изисква отделяне на време. Изисква и някой, който да се занимава с него. Според величината на бизнеса Ви това може да е 1 служител, но може и да е цял отдел. Идеята на социалните мрежи не се изчерпва с публикуването на съдържание и реклами. Важно е да отговаряте на коментари, на съобщения, да каните нови потребители да харесат страниците Ви и какво ли още не. Именно по тази причина за социалните мрежи често се изготвя допълнителна маркетингова стратегия. В крайна сметка и тук, както навсякъде другаде, ще Ви се наложи да направите вложение.
Още по темата: 4 дейности за ефективен facebook маркетинг
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...
6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари