Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да използвате социалните мрежи за продажби

от
5828 0 12 Ноември. 2015
Социални мрежи

4 начина да използвате социалните мрежи за продажби
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Само преди няколко години един малък бизнес би влагал достатъчно маркетингови усилия в Интернет, ако има сайт, който предлага добра навигация и има приятен дизайн и добра оптимизация за търсачки.

Това е било достатъчно, тъй като е отговаряло на начина на пазаруване. 
 
Все още е задължително да имате добре поддържан уеб сайт, който да се представя добре при търсене в Интернет. Но той съвсем не е достатъчен, защото начинът, по който пазаруваме значително се е променил с навлизането на социалните мрежи в ежедневието ни. В резултат процесът на потребяване се е изместил и вече намерението за покупка и откриването на подходящия продукт са много по-непосредствено свързани. Това прави и маркетинговите усилия в социалните мрежи (където всички присъстваме и където също откриваме нужните ни продукти) особено важно.
 
С оглед да интегрирате продажбите на малкия си бизнес и в социалните мрежи, използвайте следните 4 стратегии:
 
1. Съобразете маркетинговата си стратегия в социалните мрежи с клиентите си.
 
Ключът тук е да си давате сметка, че не всеки тип социална мрежа е подходящ. Задайте си въпроса какъв е основният Ви клиент: юноша, майка, която се интересува от здравословна кухня, учител, инженер, шофьор... Може би ключовият Ви клиент е силно насочен към новите технологии... Всяка от тези групи използва различни социални мрежи, не само Facebook, а именно: LinkedIn, Instagram, Pinterest, Tumblr, Twitter и Вие трябва да знаете коя точно. По този начин ще концентрирате усилията си именно в онази посока, където те биха били най-продуктивни.
 
2. Създайте подходящото съдържание в подходящата величина.
 
Ефективната стратегия за маркетинг в социалните мрежи се опира на съдържанието - колкото по-оригинално и ангажиращо, толкова по-добре. Тук ключов момент е да използвате визуално съдържание. В зависимост от това кой е Вашият клиент, ще трябва да откриете баланса на това колко често и в какъв формата да публикувате. Не игнорирайте силата на препубликуването на чужди статии. Важното е да ангажирате клиентите си, да им позволите да се докоснат до бизнеса Ви, да общувате с тях и да ги опознаете по-добре.
 
Разбира се, трябва да запомните, че прекалено многото съдържание води до точно толкова негативни ефекти, колкото и прекалено малкото. Ако непрекъснато правите нови и нови публикации, на аудиторията Ви ѝ стане ясно, че просто искате да привлечете вниманието ѝ, за да продавате продуктите си. 

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук



 
Не забравяйте още, че всяка социална мрежа има различна функция и Вие трябва да се съобразите с това, когато подготвяте публикациите си.
 
3. Изградете своята мрежа от последователи.
 
Най-добрият съвет, който можете да получите тук, е да създавате дневни, седмични и месечни цели за разрастването на аудитирията си от последователи в социалните мрежи. Именно тази аудитория представлява хората, които се интересуват от бизнеса Ви и биха потребявали продуктите Ви.
 
Подходящото съдържание и платената реклама ще окажат добро влияние върху събирането на нови почитатели.
 
4. Свържете активността си в социалните мрежи обратно с бизнеса си.
 
Разбира се нищо от дейностите Ви в социалните мрежи не отива с друга цел, освен популяризиране на бизнеса Ви и продажба на продуктите Ви. Трябва да рекламирате на аудиторията си с ясни покани за действие - регистрация, покупка, възползване от специална оферта или отстъпка. 
 
Имайте предвид важният момент в социалните мрежи - Ваши потенциални клиенти не са само почитателите Ви, но и техните приятели. Дори когато изготвяте реклама, правете я така, че тя да дава нещо полезно на всички, които ще я видят. Всяко споделяне и харесване ще бъде видяно от приятелите на харесалите и споделилите. Тази вторична аудитория също има решаваща роля за продажбите. 
 
Тук е добре да тествате. Вижте какви са резултатите Ви при неплатената реклама, какви са при платената, какви са при различните типове реклами и изберете най-резултатните за максимизиране на продажбите.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: социален маркетингреклама в социалните мрежимаркетингови стратегиисоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.