4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи
1097
0
10 Септември. 2021
Социални мрежи
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети - в YouTube...
Има и такива, които ползват и трите, а и още социални мрежи.
Затова не можете да си позволите бизнесът Ви да отсъства от тези онлайн места. Важното тук, обаче, е така да се "държите" в социалните мрежи, че да ангажирате клиентите и да осъществавяте контакт с тях.
Как да го направите? Ето 4 начина:
1. Разигравайте томболи.
Известни още като гивауеи, те представляват игри, при които след определени действия - споделяне на публикации, харесване на страници и др. подобни - потребителите се "записват" за участие в томбола, от която печелят награда. Томболите привличат интереса на аудиторията, а ако наградата е полезна за потребителите - те ще се включат с ентусиазъм. Ако подобни игри са честа практика при Вас, клиентите сами ще Ви следят, за да вземат участие.
2. Споделяйте съдържание от потребители, като ги отбелязвате.
Това не само ще привлече вниманието им, но и ще "погъделичка" егото им. Ще покаже, че се интересувате от тях, от мнението им, от това, което публикуват. Колкото повече споделяте подобни публикации, толкова повече внимание ще привлечете сред потребители, които може би не Ви познават.
3. Направете социалните си мрежи основен канал за прием на поръчки.
Ще е много по-лесно за клиентите да се почувстват свързани с Вас, ако поръчват през социалните мрежи. Особено ако това става чрез чат системите, защото потребителите комуникират директно с Вас. С това ще ускорите и отговорите на клиентски въпроси - няма да се налага да чакат информация по имейл. Същевременно ще им спестите нуждата да звънят по телефона, ако предпочитат писмена комуникация.
4. Поставете приоритет на стойността през отстъпките.
Не мислете за социалните мрежи само като за места, където трябва да правите промоции, за да генерирате поръчки. Социалните мрежи са канали за комуникация, третирайте ги като такива. Демонстрирайте качествата на продуктите си, покажете как се ползват, какви са уникалните им характеристики спрямо другите на пазара. В крайна сметка важното тук е клиентите да видят, че стоките Ви си струват цената, дори когато тя не е намалена.
източник: entrepreneur.com
_____________________________________
изображение от: Adem AY on Unsplash
_____________________________________
изображение от: Adem AY on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти
от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията.
Как...
7 стъпки в социалните мрежи за увеличение на продажбите
от Biznesidei.bg
15 Декември 2015
Когато социалните мрежи излязоха на сцената, много хора ги считаха за загуба на...
4 начина да използвате социалните мрежи за продажби
от Biznesidei.bg
12 Ноември 2015
Само преди няколко години един малък бизнес би влагал достатъчно маркетингови...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари