4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти
4959
0
13 Декември. 2017
Социални мрежи
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията.
Как обаче да я накарате да спре да бъде просто ангажирана аудитория и да стане аудитория от хора, която купува продуктите и плаща за услугите Ви?
Следвайте тези 4 съвета:
1. Разработете план и призив към действие.
Винаги, когато снимате видео във Facebook, трябва да знаете по каква причина го правите и какво искате да постигнете. Може би снимате демонстрация на продукта си и искате да убедите хората да го поръчат? Прекрасно, изгответе план как точно ще го снимате, кога ще го публикувате, какво конкретно ще покажете и кажете. А накрая поставете призив към клиентите, да речем, да отидат на сайта Ви и да си поръчат продукта Ви. Кажете им какво да направят, иначе те няма как да разберат.
2. Рекламирайте събитието.
Дори и просто да направите демонстрация на продукт, хората трябва да знаят, че това ще се случи. Публикувайте информация за деня, за часа, за разглеждания продукт. Така освен онези, на които Facebook ще покаже видеото, ще можете да привлечете и други хора, имащи интерес.
3. Покажете продуктите си.
Без значение какво е видеото, дори и демонстративно за някой от продуктите Ви, покажете какво предлагате. Ако правите демонстрация на един, споменете останалите си продукти и направете аналогия за употребата им. Ако снимате фирмено събитие, можете предварително да подготвите щанд, който в последствие да заснемете. Важното е стоките Ви да бъдат видени.
4. Комуникирайте с аудиторията си.
Много е просто - застанете пред камерата и говорете на хората. Ако има коментари и въпроси, отговорете им. Това, че някой ще види някакви кадри на продукти, няма да го убеди да си ги купи. Това ще направите Вие с присъствието си, с думите си, с отговорите си на коментари и въпроси. Само така ще си осигурите онова доверие у клиента, което го кара да поръчва.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 начина да оптимизирате стратегията си за видео реклама във Фейсбук
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2017
В началото Фейсбук видеата идваха без реклами, но в последствие дойде...
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари