4-те най-скъпо струващи бизнес грешки в социалните мрежи
4406
0
13 Януари. 2017
Социални мрежи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Достъпността и широкото разпространение на социалните мрежи са две от най-силните им страни, но и две от най-големите им слабости.
Когато бизнесът Ви публикува качествено и интересно съдържание, социалните мрежи и тяхната способност да го споделят сред огромен брой хора са особено полезни. Но когато допуснете грешка, получавате също толкова голяма вреда.
Имайки това предвид, е особено важно да избягвате допускането на скъпо струващи грешки като следните:
1. Неделикатно или неподходящо съдържание.
Колкото и оригинална да Ви се струва една реклама или публикация, тяможе да се окаже обидна за някого. Особено трябва да внимавате, когато правите препратки към реални събития и хора, участвали в тях. За да си спестите проблемите, изградете стриктна политика за това какво може да влезе в социалните Ви профили и осигурете екип от хора, които предварително да одобрят всяка публикация.
2. Не атакувайте.
Дори и да се сблъскате с потребители с негативно отношение, направете усилие и не отвръщайте по аналогичен начин. Имайки предвид, че съществуват хора, които нарочно публикуват провокативни коментари, е загуба на време, енергия и уважението на останалите Ви потребители, ако отвърнете агресивно.
3. Неуспех в идентифицирането на целевата аудитория.
За да имате успех в социалните мрежи, трябва да фокусирате усилията си към определена аудитория. В противен случай няма да привлечете трайно никого, защото ще демонстрирате неконсистентност. Разучавайки и опознавайки аудиторията си, ще можете да ѝ предложите не само най-привлекателното безплатно съдържание, но и най-подходящите реклами.
4. Да плащате за почитатели и харесвания.
Със сигурност отнема време и усилия за профил или страница в социалните мрежи да набере последователи. Но да плащате за тях е безсмислено, защото те не Ви носят реални позитиви - аудиторията, която сте си "купили", не се интересува от продуктите, услугите и съдържанието Ви. От тях ще се интересуват хората, които спечелите чрез публикациите си. Затова вместо да хвърляте на вятъра парите, които давате за набиране на лайкове и последователи, вложете ги в подготовката на по-качествено и привлекателно съдържание.
Още по темата: 4 причини първата ви маркетингова стратегия да не работи
изтоник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...
6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари