Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4-те най-скъпо струващи бизнес грешки в социалните мрежи

от
4406 0 13 Януари. 2017
Социални мрежи

4-те най-скъпо струващи бизнес грешки в социалните мрежи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Достъпността и широкото разпространение на социалните мрежи са две от най-силните им страни, но и две от най-големите им слабости.

Когато бизнесът Ви публикува качествено и интересно съдържание, социалните мрежи и тяхната способност да го споделят сред огромен брой хора са особено полезни. Но когато допуснете грешка, получавате също толкова голяма вреда.
 
Имайки това предвид, е особено важно да избягвате допускането на скъпо струващи грешки като следните:
 
1. Неделикатно или неподходящо съдържание.
 
Колкото и оригинална да Ви се струва една реклама или публикация, тяможе да се окаже обидна за някого. Особено трябва да внимавате, когато правите препратки към реални събития и хора, участвали в тях. За да си спестите проблемите, изградете стриктна политика за това какво може да влезе в социалните Ви профили и осигурете екип от хора, които предварително да одобрят всяка публикация.
 
2. Не атакувайте.
 
Дори и да се сблъскате с потребители с негативно отношение, направете усилие и не отвръщайте по аналогичен начин. Имайки предвид, че съществуват хора, които нарочно публикуват провокативни коментари, е загуба на време, енергия и уважението на останалите Ви потребители, ако отвърнете агресивно.
 

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук


3. Неуспех в идентифицирането на целевата аудитория.
 
За да имате успех в социалните мрежи, трябва да фокусирате усилията си към определена аудитория. В противен случай няма да привлечете трайно никого, защото ще демонстрирате неконсистентност. Разучавайки и опознавайки аудиторията си, ще можете да ѝ предложите не само най-привлекателното безплатно съдържание, но и най-подходящите реклами.
 
4. Да плащате за почитатели и харесвания.
 
Със сигурност отнема време и усилия за профил или страница в социалните мрежи да набере последователи. Но да плащате за тях е безсмислено, защото те не Ви носят реални позитиви - аудиторията, която сте си "купили", не се интересува от продуктите, услугите и съдържанието Ви. От тях ще се интересуват хората, които спечелите чрез публикациите си. Затова вместо да хвърляте на вятъра парите, които давате за набиране на лайкове и последователи, вложете ги в подготовката на по-качествено и привлекателно съдържание.

 
изтоник: entrepreneur.com

Tags: социални мрежимаркетинг и рекламамаркетинг в социалните мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.