Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 стъпки за рекламиране на малкия бизнес във Facebook

от
11995 0 04 Юни. 2014
Социални мрежи

5 стъпки за рекламиране на малкия бизнес във Facebook
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Собствениците на малък бизнес не могат да си позволят да игнорират Facebook. Почти всички потребители в днешно време изплзват социалнте мрежи за търсене на марки и фирми, а най-използвана сред тях е именно Facebook. За момента той е най-голямата социална платформа с повече от един милиард активни потребители.

Добре управляваното присъствие във Facebook може да помогне за ангажирането на почитателите Ви с Вашите продукти и разрастването на клиентската Ви мрежа. Но имайки толкова много варианти за промотиране на бизнеса си в тази социална мрежа е трудно да определите откъде да започнете.

Затова се запознайте с посочените по-долу 5 съвета, които ще Ви помогнат да използвате оптимално рекламните възможности на Facebook:

1. Създайте си страница. Тя е малко по-различна от профила и е специално предназначена за марки и фирми. Чрез нея ще можете да се свързвате с потребителите и да популяризирате продуктите си. Важното тук е да използвате логото си за основна снимка на страницата си, както и да изберете корица, която ще привлече вниманието на потребителите. Изгответе и кратко описание на марката си и посочете данните си за контакт.

2. Споделяйте. Не е достатъчно да имате просто страница във Facebook. За да ангажирате потребителите, трябва да изготвите интересно, любопитно, полезно съдържание, с което да ги привлечете на страницата си. Потребителите, които я харесат, ще могат да четат това, което публикувате, затова внимавайте какво ще бъде то. Неговата задача ще е да задържи вече съществуващите фенове и да привлече нови. Имайте предвид, че снимковия и видео материалът са по-привлекателни от текстовете.

3. Започнете да набирате харесвания и контакти. Като за начало поканете своите собствени прилятели от личния Ви Facebook профил. Помолете служителите си да направят същото. Колкото повече хора харесат страницата Ви, толкова повече други хора ще я видят. Идеята е съберете максимално много фенове в началото, за да достигнете до максимална аудитория. Можете да рекламирате страницата си във Facebook на уеб сайта на фирмата си.

4. Ангажирайте почитателите си. Практически това означава да публикувате такова съдържание, което ще им бъде интересно и полезно. Споделяйте обновени състояния, новости, снимки, видеа. Окуражавайте хората да Ви пишат при нужда и винаги отговаряйте на съобщенията. Помислете и за рекламирането на самите си статуси, тъй като Facebook предлага и подобна опция.

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук




5. Помислете за използване на Facebook реклами. Тези реклами се появават в полетата с новини на потребителите. Помислете дали имате достатъчно голям бюджет, за да си го позволите. Можете да опитате с тестване на възможностите на това рекламиране и, след като имате налице някакви резултати, да оцените дали са изгодни за Вас. Имайте предвид, че Facebook разполага с аналитични инструменти, които ще Ви помогнат да разберете кои реклами генерират най-голям интерес и продажби.

Tags: бизнесмаркетингрекламасоциални мрежиfacebookрекламиране във facebook

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.