5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
845
0
27 Януари. 2022
Социални мрежи
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много фирми разчитат на рекламиране именно там.
Това, разбира се, прави особено важно следенето на тенденциите в тази връзка. Ето и тези за 2022 г.:
1. Видеата ще продължават да набират популярност.
Като по-непосредствено средство за комуникация, те генерират по-добра ангажираност от страна на потребителите. Така че не могат да бъдат пренебрегвани като маркетингов инструмент. Имайте предвид, че по презумпция видеата в платформата се пускат без звук, затова е важно да включват и текстова информация, която да предава съобщението Ви.
2. Приложенията за мобилни устройства имат ключова роля.
Иначе казано рекламите Ви трябва да са подготвени така, че да изглеждат добре, гледани през смартфон и таблет, а не само през екрана на компютъра. В крайна сметка повечето потребители разчитат на мобилното приложение на Facebook, така че трябва да се адаптирате.
3. Редовното публикуване на сторита повишава ангажираността.
Те са още един инструмент, с който да привличате и задържате вниманието. Можете да ги използвате за предоставяне на кратка информация, за даване на съвети, за показване на вече доказали се като високорезултатни реклами и т.н.
4. Цените за рекламиране във Facebook ще продължат да се покачват.
Колкото по-голяма е ролята на една социална мрежа като маркетингов инструмент, толкова повече таксува за реклама. Така че, когато подготвяте маркетинговия си бюджет, съобразете се с тази тенденция. Тук е добра идея, разбира се, да анализирате резултатите си, за да определите дали си струва да се повиши бюджета за реклама във Facebook или е по-добре да го оставите непроменен за сметка на по-малкото, но от по-резултатен тип, реклами.
5. Персонализираните реклами са новата норма.
Адаптирането на маркетинговите усилия дава позитиви общо взето при всички методи за директна реклама, затова и тази във Facebook не прави изключение. Така персонализирането става особено важно. А когато повечето го упражняват, то се превръща в норма и започва да се изисква и очаква от самите клиенти.
източник: allbusiness.com
________________________________________
изображение от: Timothy Hales Bennett on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
5 съвета за развитие на Instagram профила на бизнеза Ви
от Biznesidei.bg
19 Октомври 2021
Социалните мрежи са удобен инструмент за популяризиране на стоките и услугите Ви.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари