7 закона на маркетинга в социалните мрежи
4453
0
10 Май. 2019
Социални мрежи
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Имайки предвид колко много от клиентите Ви имат профили в тях, не можете да си позволите да пренебрегвате социалните мрежи като маркетингов инструмент.
Какво обаче е важно да знаете, за да бъдат усилията Ви ефективни? Ето някои от най-важните принципи:
1) По-малко говорене, повече слушане.
Социалните мрежи са мястото, където хората споделят промените, нуждите и желанията си. Дайте им възможност да го направят, за да научите какво искат от Вашите продукти и услуги. Така ще можете да се адаптирате по-добре и да предложите по-привлекателни оферти.
2) Фокусиране.
Не се опитвайте да "огреете навсякъде". Изберете онези социални мрежи, които работят най-добре за Вас и се концентрирайте там. В противен случай ще генерирате излишни загуби.
3) Високо качество.
По-добре е да публикувате по-рядко, но по-ангажиращо и интересно съдържание. То ще Ви генерира и по-добри резултати. 1 добре подготвена реклама носи повече поръчки, от няколко зле подготвени.
4) Търпение.
Социалните мрежи ще изискват от Вас много търпение и адаптивност. Не само че усилията Ви няма да проработят веднага, но и това, което днес е давало резултат, утре вече няма да дава.
5) Баланс.
Не можете единствено да рекламирате в социалните мрежи. Важно е да предоставяте и нещо полезно на аудиторията си, за да задържите вниманието ѝ.
6) Добра комуникация.
Когато клиент Ви изпрати съобщение в социалните мрежи или напише коментар, който изисква Вашия отговор, трябва да отговорите възможно най-бързо, точно и конкретно. В противен случай не градите отношения с аудиторията си, а само я "облъчвате" със съдържание и реклами.
7) Постоянство.
Социалните мрежи изискват непрекъснато да публикувате нещо ново, за да реангажирате последователите си. Най-добре е публикациите Ви да си имат график, защото това създава усещане за предвидимост. А ако потребителите могат да предвидят действията Ви и да разчитат на тях, ще могат и да Ви се доверят.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи
от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти
от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията.
Как...
Клиентите са това, което публикуват във Facebook
от Йоана Антонова
25 Юни 2014
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари